Companys, acaben de publicar bases fa un parell d'hores!!!
resum:
250 places
talls: 700 del teòric i 300 a físiques
increment de press banca: 65kg els homes i 42kg les dones
fase de mèrits màxim es pot obtenir un 10%, i com ja s'havia especulat, només puntua tot el que tingui a veure a treballar amb la casa i món bombers
temari es manté intacte
les competències de l'entrevista i avaluació psicològica han canviat lleugerement
pel que fa el català es manté el B2 com a obligatori
Adjunts:
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: sey, nissaga
Mabu va escriure: Ja la tenim aquí ara a estudiar i entrenar, bueno alguns estarán buscant un advocat per denunciar les bases.. jajaja
Jo crec que molta gent que va signar la carta que vas penjar no l'hauria signat si sabés aquest resultat, així que una mica de respecte, bé que t'ofens tu quan resalto algunes veritats del funcionament de voluntaris.
PD: No suposis que no tinc merits o el que vulguin suposar els teus prejudicis perquè segur que t'equivoques
Respecte en tinc, t'ho ven asseguro. Però arriva un punt que s'ha de llegir cada barbaritat per aquí que es díficil aguantar-se! Així que no entrare en CAP discussió, només desitjar a tothom molta sort!
Crec que tot ha quedat bastant compensat. Ara tothom a estudiar i entrenar com malalts.
I si algo podem fer ara, es trucar com bojos al 93 551 20 00, per demanar un calendari, dates de les proves.
El control del "tempo" és la clau.
Ànims a tot/es.
Bon dia!
Tinc un dubte, m'examino de la prova de circulació del permís C (l'última prova per obtenir el Permís C) el mateix divendres 22 de Febrer, que és l'últim dia per fer l'inscripció per entrar al cos de Bombers. Els resultats de si estic aprovat o no del permís C, no els donen el mateix dia de l'examen. El fet de no tenir-lo És motiu exclusiu perquè m'exclogin del procés de selecció?
En tal cas, puc inscriure'm igualment? Llavors quan surti a la llista d'exclosos, dins del termini de reclamació, puc presentar conforme tinc el permís C i si que entraria al procés de selecció? Hi ha alguna forma plausible de que pugui entrar al procés de selecció tenint en compte el que acabo d'explicar?
M'he llegit les bases, i en el termini de reclamacions per la gent que no està dins del procés de selecció, s'esmenta que en allà es poden presentar els documents que acreditin el motiu pel qual s'ha exclòs. No em queda gaire clar.
Algú em podria ajudar???