Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Probes fisiques fa 7 anys 2 mesos #65612

• Radicals lliures
  • Avatar de Radicals lliures Autor del tema
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 35
  • Gràcies rebudes: 9
Bona Tarda. fent una ullada a les notes del teoric es evident que està totmolt apretat i que unes décimesa les fisiques seràn decisives. Com ho veieu? quines notes creieu que seran la mitja més o menys, o el mínim per atraure per poder oprtara plaça?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Probes fisiques fa 7 anys 2 mesos #65615

L'any passat va ser 15,6 el tall de 300 cap a conducció comptant que el tall del teòric ha pujat, pero per contra, segons el simulacre de físiques de ftf sembla que la gent va un pèl menys preparada, crec que el tall quedarà amb un 15,9 aproxx. Pura especulacio ho sé, però de això es tracte el fil no? Jijiji
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Radicals lliures

Probes fisiques fa 7 anys 2 mesos #65616

també s'ha de tenir en compte que si l'any passat un 90% de persones feia el 10 a press aquest any amb els 65kg potser el 10 "només" el faràn un 80% (prenc de referència els opositors que conec)

Probes fisiques fa 7 anys 2 mesos #65617

• Radicals lliures
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
Totalment, volia recollir una mica les impresions que em anant recollint als diferents entrenos i demes. Se que no serveix de molt aquest fill, es mes que res frut dels nervis i la impaciencia, pero que hi farem...

[q2uote="Fsu" post=65615]L'any passat va ser 15,6 el tall de 300 cap a conducció comptant que el tall del teòric ha pujat, pero per contra, segons el simulacre de físiques de ftf sembla que la gent va un pèl menys preparada, crec que el tall quedarà amb un 15,9 aproxx. Pura especulacio ho sé, però de això es tracte el fil no? Jijiji[/quote]

Probes fisiques fa 7 anys 2 mesos #65618

jo crec que el simulacre del FF no és real, molta gent per no dir tothom va sense descansar, estaría be saber el del any passat i després comprar amb la nota de les físiques.
Crec que igual que ha pujat la nota del teóric la de les físiques també ho fará, aquesta opo será molt i molt díficil. Qui estigui en aquests moments molt lluny de la posició 300 ho te molt complicat

Probes fisiques fa 7 anys 2 mesos #65625

Sumatori de notes del simulacre de ftf i de les notes que es van recollir abans de saber impugnacions i tota la pesca, he borrat els no aptes de físiques i els que no han arribat a la nota de tall.
we.tl/t-yUZGY8cI2b

Probes fisiques fa 7 anys 2 mesos #65629

• Radicals lliures
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
Molt bon treball company! Moltes gracies

Fsu va escriure: Sumatori de notes del simulacre de ftf i de les notes que es van recollir abans de saber impugnacions i tota la pesca, he borrat els no aptes de físiques i els que no han arribat a la nota de tall.
we.tl/t-yUZGY8cI2b

Probes fisiques fa 7 anys 2 mesos #65630

Jo crec que no podem agafar de referencia el simulacre de FFT. Jo hi vaig anar i puc dir que molts van marxar abans de fer la navette, altres la van fer pero sense arribar al maxim. Si que podem agafar com a referencia el press banca, quasi tothom va fer les 15 reps... potser podem dir que la mitjana de nota del press es de 9. A més penseu que només van anar 200 persones, segurament moltes de les quals no han passat la primera prova.

Com a referencia de notes fisiques jo agafaria les del any passat, allà es veu quina nota van treure els 300 primers i crec que mes o menys anirá per aqui el tall.

Probes fisiques fa 7 anys 2 mesos #65633

Elnou va escriure:
Com a referencia de notes fisiques jo agafaria les del any passat, allà es veu quina nota van treure els 300 primers i crec que mes o menys anirá per aqui el tall.

Doncs jo discrepo, de bon rollo clar :)
El tall l’any passat era de 600, i el 600 va treure un 6,57 (si no recordo malament). Aquest any el 600 ha tret un 7,1 (0,5 més). Per tant, prenent com a referència els 300 primers de l’any passat però sumant aquest 0,5 jo crec que el tall a l’entrevista serà de 16 com a mínim. I això vol dir que treient un 16 no et garantitza estar a dins perquè, en cas de passar l’entrevista, si no has fet campanyes aniries últim. Amb aquest panorama si arribo a l’entrevista ja puc estar content xd

Probes fisiques fa 7 anys 2 mesos #65637

jo penso com tu, el tall per passar a l'entrevista pot ser 16 o més...

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.166 segons
Gràcies a Fòrum Kunena