Crec que no no sera tant. En el meu grup de 40, 12 no van fer el 10 a press banca i nungu va arribar al 15 a la navette, jo crec que el 200 estara al voltant del 16.4
Jo vaig anar air. Al meu grup El 20-30% van fer menys de 15 repes al press. A la Navette nomes un 10, un altre que va quedar-se al 14 i la resta per sota. I al circuit un 13'01 (per flipar jejeje) i la resta un nivel mitja, crec que va traure ningú mes un 10. LLavors crec que baixarà la mitja del any passat
La llista de les mitges segons plaça es bastant bona. Es respecte la mitja de l any pasat no? Si es aixi jo crec que baixara un pel perque la mitja d aquest any sera menor segur, jo he vist menys nivell en general respecte 2016 i 2018
També depèn de la gent que a fet no apta a les fisiques. Pel que he parlat amb altres grups, sembla que entre el 15-25% han sigut no aptes. Que penseu?
Al meu grup un 40-50% aprox no ha fet el 10 al press (era la ultima prova aband de la cn, aixi que quedavem menys).
I al començar la navette aptes erem 28 maxim. No se si hi havia algun mes no apte que va fer la navett.
El millor de la navette, 14.5