Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA: buffet lliure post dejú proves mèdiques

buffet lliure post dejú proves mèdiques fa 3 mesos 2 setmanes #66265

Molt bones Apretafort, esper-ho que no sigui res i ni molt menys quelcom excloent! Podries dir quin dia t'han citat per repetir l'analítica? i quin dia vas fer la revisió general?
Sense cap intenció "culebron" , simplement per poder fer-me una idea de per quin punt de la llista van i pensar en una aprox. de llistes de resultats!
Gràcies i anims !! que no serà res!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

buffet lliure post dejú proves mèdiques fa 3 mesos 2 setmanes #66266

• apretafort
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 7
  • Gràcies rebudes: 1
Tranqui es normal, també esperava resultats! Jo vaig anar divendres passat i m’hi fan tornar dilluns!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Txabi

buffet lliure post dejú proves mèdiques fa 3 mesos 2 setmanes #66267

Jo també vaig anar divendres passat i també em fan repetir l'analítica el dilluns

buffet lliure post dejú proves mèdiques fa 3 mesos 2 setmanes #66268

DJ krok I apretafort, no us preocupeu. Jo també tinc Síndrome de Gilbert, i sabent-ho el meu metge em va fer un informe dient que els valors de bilirrubina alts no incapaciten per a cap treball. Els hi vaig entregar aquest informe el dia de la analítica (Dilluns 22) i de moment no m'han trucat. Esperem a veure que passa però no crec que sigui motiu d'exclusió...
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: apretafort

buffet lliure post dejú proves mèdiques fa 3 mesos 2 setmanes #66269

• alpfaOmega
  • Fora de línea
  • Navegador Senior
  • Navegador Senior
  • Missatges: 50
  • Gràcies rebudes: 6
podeu posar el numero del qual us han trucat

gracies

buffet lliure post dejú proves mèdiques fa 3 mesos 2 setmanes #66273

Sembla que tots anem pendents dels resultats de l'analítica, jo tinc talassèmia minor, que no hauria de ser motiu d'exclusió, però clar... quan em faig una analítica de sang surten 4 o 5 valors de la serie vermella una mica fora de rang. Jo vaig anar el dimarts a fer la revisió i no m'han pas trucat encara, per casualitat no hi haurà algú més amb talassèmia minor que hagi anat a les mèdiques aquest any o en anys anteriors?

buffet lliure post dejú proves mèdiques fa 3 mesos 2 setmanes #66274

Iep Neco, jo també tinc talasemia minor i no es excloent, ja vaig passar les mediques de voluntari sense problema aixi que estigues tranquil... A mes li vaig dir a la enfermera i directament se la sudava bastant, ni ho va apuntar enlloc ni res jeje

buffet lliure post dejú proves mèdiques fa 3 mesos 2 setmanes #66279

Vallmi va escriure: Iep Neco, jo també tinc talasemia minor i no es excloent, ja vaig passar les mediques de voluntari sense problema aixi que estigues tranquil... A mes li vaig dir a la enfermera i directament se la sudava bastant, ni ho va apuntar enlloc ni res jeje

Doncs jo quan li vaig dir s'ho va apuntar en vermell en el seu requadre :/ Per això estava cagat. Em pots escriure a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. i parlem?

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.146 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.
Més informació. Ok