Aaron Fisiomber va escriure: No us sulfureu que us pujarà la bilirrubina i no pasareu les mèdiques bous
Bon dia,
Arran del comentari que va fer el company Aaron i que he citat, escric aquest missatge per veure si algú de vosaltres podria donar-me un cop de mà i aclarir-me el següent dubte:
Tinc el costum de realitzar-me de forma periòdica analítiques de sang i d'orina pel meu compte, un parell a l'any a poder ser, per portar un control de la meva salut. Per sort, sempre m'han sortit uns resultats excel·lents, a excepció de la bilirubina. Ja fa uns anys que aquest paràmetre em surt força disparat, ja que si els valors normals de bilirubina total s'han de trobar entre 0'3 - 1'3 mg/dL, en algun cas jo he superat els 3'5 mg/dL. Els metges sempre m'han dit que no havia de preocupar-me, perquè de ben segur que el meu cas es tracta d'una síndrome de Gilbert (
cuidateplus.marca.com/enfermedades/infec...rome-de-gilbert.html) i no pas un problema hepàtic, ja que d'altres paràmetres que podrien indicar una patologia d'aquest tipus em surten perfectament, com per exemple les transaminases i no sofrir icterícia en cap cas.
Ignorant de mi, no vaig donar-li importància per a les proves mèdiques de l'oposició, perquè vaig veure que no constava res de la bilirubina a l'annex 6 de les bases. Però al llegir el comentari del company citat anteriorment, vaig donar-hi voltes i vaig revisar l'annex de la revisió mèdica més detingudament, i vaig llegir a l'apartat 5 (aparell digestiu) que deia "hepatopaties amb repercussió enzímica important", i crec que l'alteració de la bilirubina podria formar part d'això.
Un cop exposada la meva tessitura, sabeu si això és un motiu de pes per a ser exclòs del procés d'oposició? Val a dir que encara no he realitzat les proves mèdiques, així que en el meu cas, faríeu saber prèviament als metges del GESEME que sofreixo la síndrome de Gilbert?
Tinc molt clar que en l'hipotètic cas que fos NO APTE per aquesta raó, ho recorreria i remouria cel i terra per demostrar que no sofreixo cap trastorn hepàtic, que el meu fetge està en perfectes condicions i que tinc síndrome de Gilbert, i això no repercuteix en cap cas de forma negativa i no requereix tractament perquè és una malaltia benigna.
Moltes gràcies per avançat i disculpeu pel testament, salut!