Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: Bona tarda/nit

Bona tarda/nit fa 1 mes 9 hores #66657

• ralf
  • Fora de línea
  • Navegador Senior
  • Navegador Senior
  • Missatges: 51
  • Gràcies rebudes: 7
Hola soc en ralf
He tornat per presentar me a la seguent convocatoria 2020
Si hos puc ajudar en algo m ho dieu
Grup d estudi, d entrenament etc
Gracies joves
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: yaya

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.

Bona tarda/nit fa 1 mes 8 hores #66659

• Miki NPK
  • Fora de línea
  • Navegador Gold
  • Navegador Gold
  • Missatges: 275
  • Gràcies rebudes: 116
Molt bé ralf!! No esperàvem menys de tu!!! Ànims!!

Bona tarda/nit fa 4 setmanes 1 dia #66660

Bon dia,
Tinc un dubte a veure si algú m'ho sap respondre.
M'estic traient el carnet C però no sé si el tindré a temps.
La pregunta és si el carnet s'ha de tindre quan surten bases, en el termini de sol.licituds o quan demanen documents.
Moltes gràcies

Bona tarda/nit fa 4 setmanes 1 dia #66661

• durodetarro
  • Fora de línea
  • Navegador Senior
  • Navegador Senior
  • Missatges: 45
  • Gràcies rebudes: 49
Segons les bases 81/19
"2.2 Per a l'admissió en aquest procés selectiu, les persones participants han de complir els requisits el dia de finalització del termini de presentació de sol·licituds i mantenir-los fins al moment de la presa de possessió com a funcionari de carrera, llevat dels corresponents a llengua catalana i llengua castellana."

El carnet de camió (C) al ser un requisit és regula per aquest punt. El que jo entenc és que un cop han sortit les bases, els requisits pots obtenir-los fins l'últim dia del termini que et donen per presentar la solicitud per apuntar-te a la convocatòria. En la 81/19 el termini va ser 4 setmanes i mitja aprox. En canvi els mèrits, els has de tenir abans de que surtin les bases.

Bona tarda/nit fa 4 setmanes 1 dia #66662

Perfecte. Gràcies durodetarro pel teu aclariment!

Bona tarda/nit fa 1 setmana 4 dies #66980

• trinyolis
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 2
  • Gràcies rebudes: 0
jo vaig treure'm el carnet uns 20 dies més tard, o més, després que sortissin les bases i no vaig tenir problema per a començar el procés selectiu.
de totes maneres, et recomano que te'l treguis lo abans possible i evitar l'estat de psicosi que genera aquesta situació xd

Bona tarda/nit fa 1 setmana 4 dies #66982

• Radicals lliures
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 15
  • Gràcies rebudes: 1

trinyolis va escriure: jo vaig treure'm el carnet uns 20 dies més tard, o més, després que sortissin les bases i no vaig tenir problema per a començar el procés selectiu.
de totes maneres, et recomano que te'l treguis lo abans possible i evitar l'estat de psicosi que genera aquesta situació xd

Suposo que no has arribar a la proba o al moment al que et demanen presentar el carnet, ja qué segons les bases estaries fora automaticament

Bona tarda/nit fa 1 setmana 3 dies #66987

Els mèrits els hem de tenir abans de la data de publicació de les bases.
Els requisits abans de l'últim dia del termini de presentació de sol·licituds.

Salut

Bona tarda/nit fa 1 setmana 3 dies #66989

Radicals lliures va escriure:

trinyolis va escriure: jo vaig treure'm el carnet uns 20 dies més tard, o més, després que sortissin les bases i no vaig tenir problema per a començar el procés selectiu.

Suposo que no has arribar a la proba o al moment al que et demanen presentar el carnet, ja qué segons les bases estaries fora automaticament

D'on treus aquesta informació? En quin lloc de les bases explica el que dius?
Segons les bases 81/19 els requisits s'han de tindre l'últim dia del període de sol·licituds.
Pots indicar en quin lloc de les bases trobes aquesta informació que dius?
Gracias

Bona tarda/nit fa 1 setmana 3 dies #66990

No ho diu enlloc ...

6.2.2 Consideracions generals de la fase de concurs.
...
Tots els mèrits que conformen aquesta fase es valoraran fins a la data de publicació de la convocatòria al DOGC.
...
...
2.2 Per a l'admissió en aquest procés selectiu, les persones participants han de complir els requisits el dia de finalització del termini de presentació de sol·licituds i mantenir-los fins al moment de la presa de possessió com a funcionari de carrera, llevat dels corresponents a llengua catalana i llengua castellana.
...

Aquest tema es recurrent de cada opo ... només s'ha de llegir.

Salut

Bona tarda/nit fa 1 setmana 3 dies #66991

• Miki NPK
  • Fora de línea
  • Navegador Gold
  • Navegador Gold
El tema és que en la última opo, la 81/19, no han demanat el carnet en cap moment. És ara que ja s'ha acabat el procés que el denanen a la gent que ha finalitzat el procés i està entre les 250 primeres places. El q vull dir és q si no tens el carnet pots presentar-te igualment i fins i tot superar el procés d'oposició però el dia de l'entrega de papers veuran que la data del carnet és posterior a la data límit i quedaries fora del procés selectiu.

Bona tarda/nit fa 1 setmana 2 dies #66993

Miki NPK va escriure: El tema és que en la última opo, la 81/19, no han demanat el carnet en cap moment. És ara que ja s'ha acabat el procés que el denanen a la gent que ha finalitzat el procés i està entre les 250 primeres places. El q vull dir és q si no tens el carnet pots presentar-te igualment i fins i tot superar el procés d'oposició però el dia de l'entrega de papers veuran que la data del carnet és posterior a la data límit i quedaries fora del procés selectiu.

y le habrás quitado la posibilidad algún otro opostior QUE SI tiene el carnet y que no habrá pasado el corte. Espero que no sea el caso y que los 270 que han llegado hasta el final lo tengan....
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Sarres

Bona tarda/nit fa 1 setmana 2 dies #66996

• Miki NPK
  • Fora de línea
  • Navegador Gold
  • Navegador Gold
Jo no crec que li treguis res a ningú, o arribes al final o no. No hi ha excuses... Si estas entre els 250 primers i no el tens trucaran al 251.

Bona tarda/nit fa 1 setmana 2 dies #66998

• Aaron Fisiomber
  • Fora de línea
  • Navegador Senior
  • Navegador Senior
  • Missatges: 68
  • Gràcies rebudes: 24
correcte

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.175 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.
Més informació. Ok