Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

dubte psicotècnic fa 6 anys 7 mesos #66999

• arquímedes
  • Avatar de arquímedes Autor del tema
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 7
  • Gràcies rebudes: 2
hola gent, soc nou per aqui i em vull presentar a la proxima opo.
Tinc un dubte sobre els tests psicotècnics: No se si el dia de la prova et deixen prendre anotacions en algun full apart o algo així. en sabeu alguna cosa? a les bases anteriors no hi posa res d'aixo. gracies i força!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

dubte psicotècnic fa 6 anys 7 mesos #67000

Si, et donen un full en blanc on pots fer les operacions i anotacions q vulguis i q al finalitzar la prova tindràs q entregar

dubte psicotècnic fa 6 anys 7 mesos #67001

• arquímedes
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
moltes gràcies! ;)

dubte psicotècnic fa 6 anys 7 mesos #67002

Per cert la prova psicotecnica està dividida en 3? (Verbal, abstracte i càlcul) o és un sol examen amb preguntes de tot tipus?

dubte psicotècnic fa 6 anys 7 mesos #67003

• arquímedes
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member

adriasp va escriure: Per cert la prova psicotecnica està dividida en 3? (Verbal, abstracte i càlcul) o és un sol examen amb preguntes de tot tipus?

et responc el que crec que se, si algu veu que m’equivoco espero que ens diguin algo jeje. A la prova hi ha 5 tipus de psicotecnics: aptitud verbal, capacitat d’atenció, aptitud numerica, raonament abstracte i capacitat espacial. I crec que es fan tots en el mateix examen barrejats.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: adriasp

dubte psicotècnic fa 6 anys 7 mesos #67005

arquímedes va escriure:

adriasp va escriure: Per cert la prova psicotecnica està dividida en 3? (Verbal, abstracte i càlcul) o és un sol examen amb preguntes de tot tipus?

et responc el que crec que se, si algu veu que m’equivoco espero que ens diguin algo jeje. A la prova hi ha 5 tipus de psicotecnics: aptitud verbal, capacitat d’atenció, aptitud numerica, raonament abstracte i capacitat espacial. I crec que es fan tots en el mateix examen barrejats.

Correcte, son aquestes capacitats les que s'avaluen, tot i que a l'examen mai se sap com aniran: portem 2 opos en què estan juntes però abans eren 5 parts separades cadascuna amb un temps concret.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: adriasp, trinyolis

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.220 segons
Gràcies a Fòrum Kunena