Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Dubtes varios i.. Estudiem? fa 6 anys 7 mesos #67094

• DanielePiva
  • Avatar de DanielePiva Autor del tema
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 1
  • Gràcies rebudes: 0
Hola a tots i totes!!
Sabeu si treballar a la teleassistencia municipal de Barcelona (emergencies) puntua per a bombers de barcelona o gene? Carnet C s’ha de treure abans de examinar-se la teoria? Sabeu alguna academia a Barcelona ciutat o voltants per ajudar-me a estudiar?
No tinc experiencia ni a forestals ni voluntari a bombers, nomes grau mitj auxiliar infermeria i un’any a les emergencies de la teleassistencia, tinc possibilitats d’aprovar de totes maneres?
Treballo tots els dies de la setmana, setmana llarga i setmana curta, no podria assistir a totes les classes d’una academa.. la recomeneu de totes maneres?

I per ultim.. si algu que acaba de començar amb el tema (com jo) vol estudiar conjuntamemt endavant! N’hi estic d’acort. O be algu que ja hi tingui mes experiencia. Jo de moment no tinc llibres, pero estic disposat a posar-mi al 100%

Gracies!! Tinc moltes altres preguntes pero aixo s’esta fent llarg.. 627804078

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Dubtes varios i.. Estudiem? fa 6 anys 7 mesos #67095

Benvingut al món de les oposicions! No t'agafis malament el que et diré, però la resposta a la majoria de preguntes que has fet, la trobaràs a les bases, que com encara no tenim les actuals de gene, et pots mirar les de l'opo anterior per orientar-te. Es la primera feina que has de fer com a opositor.
Pel tema acadèmia, es ideal anar-hi amb una base prèvia per poder aprofitar bé les sessions i resoldre dubtes, així que adquireix un bon llibre (Ràcord o fes-te fort) i comença a invertir hores. Pel carnet C, l'has de tenir abans de finalitzar el període d'inscripcions a la opo.
I sobretot, no t'agobiis ni t'estreddis, al principi es dur i feixuc, fins que agafes una rutina i comences a dominar temes.
Salut!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Gastaampolles

Dubtes varios i.. Estudiem? fa 6 anys 7 mesos #67097

• Gastaampolles
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 12
  • Gràcies rebudes: 1
Hola toktok! No se si ja ho ets o no, però amb aquest comentari ja es pot veure com ets! I si no ho ets, espero que aviat ho siguis. Perquè últimament en varies ocasions, aquest fòrum es converteix en un “ring”. Gràcies per tenir aquesta empatia i ajudar a aquesta persona! A mi indirectament m’has fet tornar a tenir fé en aquest fòrum.

Salut!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: toktok

Dubtes varios i.. Estudiem? fa 6 anys 7 mesos #67098

Merci jejeje. Encara no ho sóc, em vaig quedar unes dècimes sota el tall post-físiques, aquesta és la bona! 💪🏻
Si que es cert que últimament hi ha molt individu per aquí que només pensa en si mateix i el seu objectiu és minar les il·lusions dels demés, però crec que no hauríem d'oblidar que tots partim del mateix punt i volem assolir el mateix objectiu, per tant hauríem d'intentar fer un esforç i ajudar-nos més.
Vinga, que amb constància i treball tard o d'hora serem dins!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Sarres

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.109 segons
Gràcies a Fòrum Kunena