Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: carnet trailer

carnet trailer fa 4 setmanes 7 hores #67397

• sergi2323
  • Avatar de sergi2323 Autor del tema
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 17
  • Gràcies rebudes: 2
Bon dia, creieu que el carnet de trailer tornara a meritar a la proxima opo de gene? No se si em surt rentable treureme'l o no i m'agradaria saber la vostre opinio.

Gracies a tots!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.

carnet trailer fa 4 setmanes 6 hores #67400

• toktok
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
  • Missatges: 88
  • Gràcies rebudes: 58
Com en tot el que té a veure en una opo, fins que no apareixen les bases, tot és un misteri. Tot i així, no seria descabellat que algun any tornessin a recuperar mèrits, o que serveixin un cop estiguem dins el cos per les promocions.

carnet trailer fa 3 setmanes 6 dies #67413

Us volia consultar un dubte que tinc i es que no se si apuntar-me a les opos d' aquest any perque encara que m'agradaria no tinc el carnet C i a la sol·licitud hi ha un rengló que s'ha de marcar al qual diu que tens tots els requisits, per tant no se si a l'hora de revisar-ho si veuen que ho he marcat i no tinc el carnet em sancionin d'alguna manera de cara altres anys.
Jo volia fer aquest any la opo encara que se que no la passaré per tenir 5 cèntims de com es i veurem en la situació. Si heu estat en la situació o sabeu d'algú que ho hagi fet i no passi res, us agrairia que em responguéssiu
gràcies!!!

carnet trailer fa 3 setmanes 6 dies #67419

• firemania98
  • Fora de línea
  • Navegador Junior
  • Navegador Junior
  • Missatges: 24
  • Gràcies rebudes: 10
Bones!! Jo mateix no he tingut el carnet de camió fins fa pocs mesos, i encara així he fet els teorics de les dos últimes opos sense problemes. Jo t’ho recomano al 100% per veure una mica com funciona i posar-te en situació. Ells no posen cap pega i el carnet de camió no el demanen fins al final així que podries anar fent proves i passant els talls fins que tel demanessin, i llavors quedaries fora de la opo, però res mes.
Anims i sort!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: IM505

carnet trailer fa 3 setmanes 5 dies #67446

• joanma0097
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 1
  • Gràcies rebudes: 0
Bones, jo estic igual que el IM505. El problema és que tinc l'últim examen, el de circulació, el 3 de febrer (10 dies només més tard de que tanqui la convocatòria), i també tenia la por de que si intentava apuntar-me sense carnet després em perjudiqués en futures convocatòries. Creieu que puc tirar endevant igual?

carnet trailer fa 3 setmanes 5 dies #67448

• Miki NPK
  • Fora de línea
  • Navegador Gold
  • Navegador Gold
  • Missatges: 315
  • Gràcies rebudes: 127
Crec q la resposta del company firemania98 és genèrica i també serveix per tu.

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.120 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.
Més informació. Ok