Bones company! Benvingut a aquest procés extrany que és opositar
Primer de tot dir que jo porto tota la vida dedicant-me a l'hosteleria també (en el meu cas a ser cambrer). M'ha fet il·lusió trobar a algú més per aquí.
Jo fa cosa de dos anys que vaig redere del tema i no sóc cap entès, però ja que ningú et respon intentaré donar-te un cop de mà (al principi també tenia molts dubtes i em va passat com a tu).
Et recomano que abans d'obrir un tema nou, busquis les respostes al fòrum en temes anteriors, ja que és molt probable que algú hagi fet la mateixa pregunta que tu abans (hi ha un buscador al mateix fòrum que t'ajudarà).
Sobre el tema d'acadèmies et diré que hi ha opinions diverses. Algunes persones afirmen que no valen la pena i que la majoria són una estafa. Alguns altres que si en trobes alguna de bona et pot anar molt bé. Vaig conèixer un bomber que va entrar les opos passades i em va dir que ell estudiava per lliure i que es va apuntar a un d'aquests cursets intensius que fan Racord Girona. Jo el que estic fent és comprar tots els temaris possibles i estudiar per lliure (no vaig bé ni de temps ni de diners). Si en un futur m'ho puc permetre m'apuntaré a alguna acadèmia o a algun curs intensiu.
Les acadèmies que recomanen normalment en aquest fòrum són Fes-te Fort i Racord Girona (dels quals jo estic comprant el temari).
Respecte el tema de BCN o Gene... Mira, això és un debat una mica extrany i cadascú té motius personals per una o altra cosa. El que casi tothom far és opositar pels dos i aviam a quin aconsegueixen entrar.
Espero haver-te servit d'ajuda, tu ves fent i no et desanimis mai.
Molta sort i molta força!!