Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Oposicions desde 0 fa 6 anys 4 mesos #67930

• monicalujan
  • Avatar de monicalujan Autor del tema
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 7
  • Gràcies rebudes: 0
Hola!!

Em dic Mònica, tinc 26 anys i vull començar a preparar les oposicions de bombera després de 5 anys treballant en un sector molt diferent. Suposo que és una pregunta molt freqüent aquí però no n'he trobat cap de recent: recomaneu anar pel vostre compte o per acadèmia? I en cas d'acadèmia, quina recomaneu? Tinc companys que han anat a MasterD però ja fa anys i tampoc sé molt bé. Sóc bastant caòtica i començo gairebé des de 0 sobretot en l'àmbit teòric i psicotècnics.
Res més, gràcies per avançat!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Oposicions desde 0 fa 6 anys 4 mesos #67931

• firemania98
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 36
  • Gràcies rebudes: 12
Bona tarda i benvinguda!
Jo per part meva et recomanaría primer de tot que t’entretinguis a llegir bé les bases per coneixer la opo (requisits, proves, etc...), les d’aquesta ultima estan penjades a gencat. Despres el que faría es comprar algún temari per començar a fer un ull, jo els que mes faig servir son els de ràcord girona i festefort. Cuan passi tót això et recomano que miris alguna acadèmia (MasterD totalment desaconsellada), t’anirà be per orientar-te i coneixer gent que està en la mateixa situació, i a la llarga fer un grupillo d’opositors sempre va bé. Ànims!!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Ebre

Oposicions desde 0 fa 6 anys 4 mesos #67932

Jo personalment tinc dos companys que ara es troben a la 81/19 fent el curs (O en procés de continuar-ho pel corona) que van estudiar tot a masterD i els Hi va anar super bé, suposo que depèn de la profunditat d'aquisicio dels coneixements. Però per la part que conec a MasterD molt bé.

Oposicions desde 0 fa 6 anys 4 mesos #67933

• Aaron Fisiomber
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 86
  • Gràcies rebudes: 28
Les que millor festefort però per el teu compte es suficient 👌🏼

Oposicions desde 0 fa 6 anys 4 mesos #67934

Jo recomano festefort, master D tenen fama de estafa. Ho has de tindre clar, opositar de veritat et canvia la vida, suposa dedicar tot el teu temps a estudiar i entrenar, i els teus diners. Així que si ho tens clar, no deixis passar ni un dia, hi ha molta feina ;)

Oposicions desde 0 fa 6 anys 3 setmanes #68708

Hola Mónica! Jo estic gairebé en la mateixa situació que tú, 26 anys, professio laboral res a veure i començant de 0 per preparar les opos...

Crec que finalmente em decidiré per racordgirona o fes-te fort. Vaig mirar MasterD pintava tot molt bé pero veient aqui tants mals comentaris per alguna cosa será... Veig que el teu missate es de fa 3 mesos, que vas fer finalment?

Oposicions desde 0 fa 5 anys 11 mesos #68825

Hola !

Jo també en trobo en la mateixa situació que vosaltres: tinc 29 anys, vull començar a preparar-me les opos des de 0 i la professió laboral de la qual provinc tampoc té res a veure amb la de bomber. Us heu decidit finalment a apuntar-vos a alguna acadèmia? Com preparareu les proves físiques?

Jo visc a Manresa, així que si algú és dels voltants estaria genial fer un grupet d'estudi/entrenament!

Oposicions desde 0 fa 5 anys 11 mesos #68846

• monicalujan
  • Avatar de monicalujan Autor del tema
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 7
  • Gràcies rebudes: 0
Bones!

Finalment em vaig decidir per MasterD, anava amb presses i la veritat, crec que té coses bones i coses dolentes. Jo vaig entrar-hi perquè tenia contacte amb un parell de persones que estaven dins i molt contentes. En canvi, no coneixia a ningú en primera persona que em digués: fatal, tot i que també he llegit comentaris negatius, bastants. També vaig aescollir-la perquè els meus horaris laborals són 0 fixes i em resultava totalment impossible poder-me apuntar a un curs presencial d'acadèmia. I al venir d'un món que no té res a veure amb res del temari, sabia que moltes coses em costarien i necessitaria suport, i així està sent. Per tant, preparar el temari per lliure ho vaig descartar des del minut 0.

A nivell físic, això sí, si no ets una màquina necessites buscar-te una mica la vida, trobar un lloc on practicar una mica més el circuit del que t'ofereixen (ni que sigui un gimnàs en que puguis practicar per parts) però a nivell teòric i de seguiment, de moment bé. Això sí, tinc el temari de Racord a través de un conegut i estudio dels dos, i intento complementar tot el que puc pel meu compte. I físiques doncs picant pedra!
Vosaltres? Com ho porteu? Per quina zona entreneu? Algu pels voltants de Barcelona?

Salut!

Oposicions desde 0 fa 5 anys 11 mesos #68847

Bona tarda!

Jo em vaig comprar el material d'estudi de Racord Girona per estudiar pel meu compte, em van dir que per Novembre o així farien curs depenent de com estigues tot el tema del Covid. Ara m'ho estic estudiant pel meu compte, encara que alguns temes els veig bastant fotuts sense ajuda. Amb les proves fisiques ho estic fent tranquilament, no tinc problema per sort. Jo soc de Mollet del Vallés. D'on ets tú?

Oposicions desde 0 fa 5 anys 11 mesos #68848

• Aaron Fisiomber
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 86
  • Gràcies rebudes: 28
Ànims que quan entris t'estalviaras el lloguer d'un pis a Mollet jajajaja forçaaaa💪🏼👏🏼

Oposicions desde 0 fa 5 anys 11 mesos #68849

Bones nois, no sé si es el lloc indicat per fer la pregunta, si no ho es rectificaré el més aviat que pugui.
La meva pregunta es, es va dir que hi hauríen 1000 plaçes de bombers Generalitat, repartides en 250,4 opos, llavors, portem fetes 2 opos, i queden 2 mes? o ja n'hi son 3 i en queda una? gràcies!

Oposicions desde 0 fa 5 anys 11 mesos #68850

• Miki NPK
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 379
  • Gràcies rebudes: 155
Ara està en marxa la segona que hi ha el teòric al setembre. En teoria en quedara 2 més.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Ebre

Oposicions desde 0 fa 5 anys 11 mesos #68856

Molt bones,

Jo també he començat desde zero, estic estudiant amb el temari de Racord Girona, també tinc altres temaris, però el de base de moment és el Racord.

M’agradaria poder compartir coneixemts i hores d’estudi amb algú o alguns que com jo porti uns mesos estudiant, soc de les Terres de l’Ebre, encara que sigui modalitat online també hem va bé. La qüestió és suma en positiu.

El meu mail és: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Molts ànims a tothom.

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.228 segons
Gràcies a Fòrum Kunena