Hola nois👋
Em dic Gerard, fa un temps que em vaig començar a plantejar lo de ser bomber... trobo que és una feina molt noble, ajudes a la gent i no et requereix estar postrat en un despatx tot el Sant dia. ( en resum m'encanta)
Haver vaig a la pregunta... he estat llegint diversos missatges i pàgines web sobre el salaris dels bombers...
Aqui al forum he llegit que el salari es de 1.600 o por hay...
A alguna web he vist q el salari mínim d'un bomber es de 29.500 i el màxim de 46.000...
No se si els 1600 € de salari mensual que la gent diu inclouen o no el destí, el complement especific, dedicació etc.
Llavors em pregunto, a que li faig cas??? Quin és el salari mínim d'un bomber ras???? ( ja sigui de la gene o de BCN)
Sento el tocho😅 son preguntes de novat
Hola Gerard. Jo et puc ajudar. Si vols envia'm el teu telèfon per privat o el mail i et contesto a les teves inquietuds. De totes maneres que sàpigues que els sous són públics i si poses al Google retribucions bombers 2020 et surt tot. Salut
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: geraard
Hola Oriolche
Sembla una miqueta penós el que et diré... pero ns com donar-te el meu gmail per privat😅
Esq justament m'he registrat avui i encara no en tinc ni idea
Com ho faig? per saber-ho per mes endavant
Per cert, merci per oferir-me la teva ajuda🙏
Ostres, doncs ahir vaig veure lo de les retribucions (les del 2019) i no em van semblar gens malament per començar, se que es una feina de risc però per el que vaig veure esta bastant bé.
Vaig pensar que no deurien d'estar bé i per això avui he preguntat 😅😂
Doncs moltes gràcies🙌