Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Exlusions mèdiques: cardiologia fa 6 anys 1 mes #68586

• PauRodriguez
  • Avatar de PauRodriguez Autor del tema
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 1
  • Gràcies rebudes: 0
Hola!!
Sóc el Pau, aquest any acabo el grau i m'interessaria presentar-me a les oposicions de la generalitat.
Sempre he practicat esport a alt nivell i no he tingut cap problema. No obstant l'any passat realitzant una revisió mèdica em van detectar una irregularitat en els meus electrocardiogrames. Vaig realitzar diverses proves com TACS, electros, ecos i hem van comentar que tenia una lleugera hipertrofia en el septe (causat per l'exercici físic, no és genètic)
En l'àmbit físic no em genera cap problema, parlant amb el doctor em va comentar que no es re perillós, però que pot cridar l'atenció .
Sabeu si és motiu d'exclusió per tenir aquesta "hipertrofia"? He mirat les bases i motius d'exclusió, vaig ensenyar-li al meu doctor i em va comentar que no tenia res del llistat.
El meu dubte és el següent. A l'hora de realitzar les proves mèdiques, prèviament podria portar les meves proves i el meu historial mèdic per confirmar que no m'impedeix realitzar aquesta feina? Com podria justificar aquests "problema"?

Moltíssimes gràcies! Qualsevol comentari és d'ajuda!!

Una abraçada

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Exlusions mèdiques: cardiologia fa 6 anys 1 mes #68587

Bones!
El tema de presentar proves complementàries o informes aliens al de l'administració a l'hora de fer els reconeixements, no ho tenen en compte... Altre cosa es a posteriori, quan s'hagi de fer la reclamació que toqui si quedessis fora per això.
De totes maneres, si no es res important, suposo que no ho tindràn en compte. A la Gene només fan electro, i si veuen coses rares, fan més proves. A Barna fan prova d'esforç sempre.

Ánims i segur que si arribes al final, el passaràs si no es res extrany.
;)
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: PauRodriguez

Exlusions mèdiques: cardiologia fa 6 anys 1 mes #68591

• Isaactirititran
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 2
  • Gràcies rebudes: 0
hola bona nit,

jo tambë tinc una consulta, ës amb el tema de la vista, l´ull esquerre el tinc al 80% i el dret al 100%, de la retsa sé que estic perfecte xq competeixo a nivell profesional i ens exigeixen unes proves médigues molt severes.
Sabrieu dir-me si x aquest 20% de mancanÇa podria quedar excluït? Ja que en cas afirmatiu,és evaluable cirulgia.

Moltes gràcies

Exlusions mèdiques: cardiologia fa 6 anys 1 mes #68593

En relació a la vista, no sóc oftalmòleg ni res, però per casos d'amics i família que s'han operat la vista, tenia entès que una cosa era la agudesa visual (%) i l'altre les dioptries (miopia, hipermetropia i estigmatisme); per lo general, es solen utilitzar els dos conceptes per definir el mateix, però és incorrecte.
Pots no tenir dioptries i està pràcticament cec (0%), o tenir 5 dioptries a cada ull i veure perfecte (100%). Mentre que les dioptries són operables, la agudesa em sembla que no. Crec que es pot millorar si es tracta de petit. Això és el que tenia entès jo de tota la vida, però ja et dic, ves a un professional i et treurà de dubtes.

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.131 segons
Gràcies a Fòrum Kunena