Algú s'ha vist en la situació d'haver obtingut el carnet de camió després de el tancament del termini de la inscripció però abans que comencin les primeres proves de coneixement i haver acabat entrant a bombers ?
Posen algun impediment o si passes les proves et permeten passar mentre ensenyis físicament el carnet o es fixen molt en la data de lliurament obtenció del permís ?
Hola! a mi em va passar això a la última opo de Barcelona, no vaig arribar a temps pel camió i me'l vaig treure al poc de tancar inscripcions. Em vaig apuntar per veure si podia fer l'examen teòric, el vaig poder fer (amb identificar-te amb el dni ja n'hi havia prou) i vaig passar a les físiques. A les bases posava explícitament que el dia de les físiques demanarien el carnet de conduir, jo m'hi vaig presentar igualment a veure què passava i efectivament els van demanar i en veure que la data no quadrava em van dir que no les podia fer.
A la gene pel que em consta (no he fet mai cap opo de gene aixi que t'explico el que m'han dit altres companys), solen demanar el carnet cap a final de la opo, així que igual la podries fer, però sense ànims de desil·lusionar està clar que en algún moment aniries fora perquè així està posat a les bases i el que posi allà va a misa.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: alex_10_06
Alex jo estic igual que tu, per 4 dies gràcies als encantadors examinadors de la DGT, i pel que m'ha dit gent que s'hi ha trobat, tart o dora ens farà
n fora... millor plantejar-ho com un simulacre.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: alex_10_06
La veritat és que m'ha deixat fet pols... Crec que anava bastant ben preparat (amb possibilitats reals d'entrar) i em dóna la sensació que tot aquest treball es tira en gran part a les escombraries.
He preguntat a convocatòries bombers perquè ho confirmi o a veure si amb la situació del covid i al no haver-hi practiques de camió en aquesta Opo, permeten algun tipus de moratòria ( com succeeix en altres oposicions com la de guàrdia urbà amb el carnet A-2 ) .
Res, ara a resar perquè les 500 places restants continuïn igual i les ofereixin el abans possible o bé treguin alguna modificació de les bases d'en les pròximes setmanes ...
Jo estic igual. A la convocatòria fica: 2.2 Per a l'admissió en aquest procés selectiu, les persones participants han de complir els requisits el dia de
finalització del termini de presentació de sol·licituds i mantenir-los fins al moment de la presa de possessió com a funcionari de carrera, llevat dels corresponents a llengua catalana i llengua castellana.
Llavors s'enten que excepte LLENGUA CATALANA I LLENGUA CASTELLANA ho hauries de tenir tot abans del termini de presentació de sol·licituds. Però això implicaria que tothom també hauria d'estar "g) Capacitat: Tenir la capacitat física i psíquica necessàries per exercir les funcions pròpies de les places que cal cobrir." i previ al COVID el nostre estat de forma era molt millor que a posteriori, per molt gimnàs casero que haguem fet. I per dos mesos de confinament en "pausa", mínim necessites el doble de temps per estar al mateix estat, si no et lesiones pel camí.
Degut a la situació actual, poder fan excepcions... no sé, fins que no arribem, no ho sabrem. Hem de continuar lluitant, i si no serveix per aquest any, servirà pel següent, quin remei.
Uff... no voldria crear polèmica, però comparar el requisit del carnet, amb el de la condició física... què voleu que us digui. El carnet C és un requisit material que consta a les bases, independentment de covids, glòries o tsunamis. Hi ha hagut anys que l'han demanat amb el teòric, altres a les físiques, i algun any l'han demanat més al final de la opo, però tard o d'hora ho comproven, i si la obtenció del carnet no és anterior al dia d'inici del període d'inscripció a la oposició, estàs fora. És una putada pels qui per culpa de la dgt, de l'autoescola o per vaga d'examinadors no se l'han pogut treure abans, però així és la vida, tocarà aguantar i preparar-se millor per la seguent oposició, que pot ser a l'any vinent o al cap de 10 anys, perque en l'actual no hi haurà opció d'entrar al cos. Però com bé ha dit un company abans, presentar-se a les proves d'enguany tot i no complir el requisit és un bon simulacre anar passant fases, per poder encarar la bona que serà la següent! I si dius que vas preparat per aquesta, per la propera opo aniràs sobrat!
Ànims