Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Antecedents penals fa 6 anys 3 setmanes #68709

• euswaldo
  • Avatar de euswaldo Autor del tema
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 1
  • Gràcies rebudes: 0
Hola, fa un párell d’anys vaig comtre un delicte de coacció, resentment a sortit la condemna i m’han condemnat a una pena-multa de 18 mesos (penal) algu hem sabría dir si es un problema per opositar, a les bases de la última diu que l’unic problema es l’inabilitacio i jo no estic inabilitat, pero no tinc res clar. Algu hem sabría Donat alguna informacio? O on em podría ascesora? O si coneixeu d’algun cas similar, moltes gracies!

Salut!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Antecedents penals fa 6 anys 3 setmanes #68710

Por lo que tengo entendido, dependers de si la condena te inhabilita para un cargo público o no, de todas formas puedes consultsrlo a convocatorias o algún abogado para asegurarte...

Antecedents penals fa 6 anys 2 setmanes #68713

Dubto que t'hagin inhabilitat per una cosa menor com això. Jo no sóc per a res advocat o alguna cosa així però crec que a la sentència hauria de dir explícitament si t'han inhabilitat per un càrrec públic. Si a la sentència no ho diu explícitament s'entén que no. Crec que al final de la sentència et diu la condemna, i hauries de llegir aquesta part, potser tens a més a més multa o inhabilitat o el que sigui.
Sempre li pots fer una trucada al teu advocat i sortiràs de dubtes.

Antecedents penals fa 6 anys 2 setmanes #68718

Si no estas inhabilitat no hi ha problema. De totes formes, estigues preparat perquè si arrives a l’entrevista segur que et pregunten pel tema.
Salut.

Antecedents penals fa 6 anys 2 setmanes #68720

• Miki NPK
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 379
  • Gràcies rebudes: 155
Pots estar tranquil!! Aquest delicte no t'inhabilita i tampoc miren antecedents, ni per l'entrevista. Ves a per totes i oblida't d'això!! Ànims!!

Antecedents penals fa 6 anys 2 setmanes #68721

No miren antecedents, per això pots estar tranquil.

Antecedents penals fa 6 anys 2 setmanes #68726

olvidate del tema ni lo miran ni lo miraran en bomberos, ten en cuenta que en la opos de poli tampoco lo miran para la entrevista, es ya estando en el ispc que les llega la documentacion porque tienen que pedirla a los juzgados y tarda unos cuantos meses. Si no te inhabilita, estate totalmente tranquilo.

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.247 segons
Gràcies a Fòrum Kunena