Algu te el temari de opo_bombers i el de feste fort psicos?
Jo tinc el de integral safety, racords i algun mes.. Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
Bones, jo tinc el simulacre d'abans dahir de festefort tant els psicos com el de teoria i tambe el de curs bombers, si algu vol intercanviar magradaria tenir el de racord.
Hola, he fet una carpeta de drive amb tot el que tinc. Tant de racord, com psicotecnincs com feste fort com examens d'altres ayys. Si em compartiu les coses que teniu les puge també per a que tots tinguem tot.
Jo si algu te el de estudium o el de opo bombers de fa poc estaria interesat. Tinc bastants de aquest any, qui estigui interesat que m. Escrigui per email a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
Bones, algú em podria passar les solucions del simulacre de"Curs Bombers Generalitat 2020".
Gràcies. Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
sergi2323 va escriure: Bones, jo tinc el simulacre d'abans dahir de festefort tant els psicos com el de teoria i tambe el de curs bombers, si algu vol intercanviar magradaria tenir el de racord. El meu correu es: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
te l'he enviat per correu! quan poguis enviam el de festefort! merci!! anims que ja queda poc!! Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.