Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Com iniciar-se. Preguntes específiques fa 5 anys 10 mesos #69292

• Camarada Rastova
  • Avatar de Camarada Rastova Autor del tema
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 8
  • Gràcies rebudes: 1
Bones!! Fa un parell de setmanes que navego per el "mundillo" de com preparar les opos a bomber/a i després d'haver-me llegit les bases de la convocatòria 19.2 m'han sorgit alguns dubtes, avere si hem podeu donar un cop de mà els que ja teniu més experiència!
En primer lloc (sembla una pregunta una mica tonta jeje), l'unica manera d'assabentar-te de quan obren opos és a la web d'interior? No es pot fer una previsió de quan en tornaran a obrir?
En segon lloc, m'han recomanat que miri la borsa de treball del departament d'interior (si no m'equivoco ara no hi ha res en tràmit). Qualsevol tasca realitzada allà et serveix per aconseguir mèrits?
3. Imagino que cadascú s'ho monta una miqueta com pot, però el "procés" a seguir és treures el carnet de camió i anar estudiant temari/preparant físisiques i quan surten les opos posar-se a tope i inclús anar a acadèmia si l'econòmia ho permet ;)
4. Els models d'exàmen (A i b) que surten a la 19.2 vol dir que un dels dos és el que es farà a la prova de coneixements?
Per últim (de moment jjeje), la única manera d'aconseguir el temari és comprar-lo a alguna acadèmia? M'han recomanat el de fes-te fort però és carillo, si algú el ven de segona mà...
Ahh! I si algú hem pot ficar a algun d'aquests grups de Whatsapp per estar una mica més al dia de tot i més ficat al mundillo ho agrairia molt! Moltes gràcies per avançat!
Salut!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Com iniciar-se. Preguntes específiques fa 5 anys 10 mesos #69293

Benvingut!

1 - Per enterarte de quan surten les convocatories oficialment només ho pots veure a la web d'interior. Pero et recomano que segueixis diferents grups de bombers i hashtags a instagram i quan surtin t'enteraràs ràpid per allà.

2 - Borsa de treball ara mateix n'hi ha algunes obertes pero pausades pel covid, pots veure les que estan en procés a la web d'interior; interior.gencat.cat/ca/arees_dactuacio/b...e-borses-de-treball/

3 - Si, primer a pel carnet de camió i després a valorar si vols treuret merits o no (campanyes forestals, Merits de bombers BCN, etc...). Quan entrin els 250 bombers de la opo 19.2 segur que venen els seus temaris jeje.

4 - Model A o B son el mateix examen pero amb ordre diferent de preguntes. Es l'examen que ens van fer el dia de la primera prova. Et recomano començar amb un temari de Feste Fort o Racord i a partir d'aqui ja aniràs ampliant.

Salut,
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Camarada Rastova

Com iniciar-se. Preguntes específiques fa 5 anys 10 mesos #69294

• Camarada Rastova
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
Moltes gràcies per la info!!! És de gran ajuda quan estàs començant!

Com iniciar-se. Preguntes específiques fa 5 anys 10 mesos #69295

• Camarada Rastova
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
No val la pena possar-se "a tope" ara perquè no se sap quan sortiran les opos oi? Quan es saben les dates aleshores és més bon momnet per dedicar-hi les 6-8h al dia que he llegit que molt gent li dedica? Gràcies.

Com iniciar-se. Preguntes específiques fa 5 anys 10 mesos #69296

Bones. Bé jo et recomano que ara posar_te a tope no val la pena ja que si no arribaràs al moment clau fatigat. Jo de tu començaria estudiant a un ritme més suau per anar tenint base i quan surti la convocatòria anar més a fondo. Però si estudiant una mica fins llavors. I evidentment també entrenant.
Pots, per exemple contestar l'examen de la convocatòria 19.2 i així veu e el teu nivell. I llavors començar a estudiar.

Com iniciar-se. Preguntes específiques fa 5 anys 9 mesos #69298

Si vols tindre alguna posibilitat, entrenar i estudiar desde ja a tope, la resta sera sort i les teces capacitats, pero sense lo primer, imposible.

Camarada Rastova va escriure: No val la pena possar-se "a tope" ara perquè no se sap quan sortiran les opos oi? Quan es saben les dates aleshores és més bon momnet per dedicar-hi les 6-8h al dia que he llegit que molt gent li dedica? Gràcies.

Com iniciar-se. Preguntes específiques fa 5 anys 9 mesos #69299

Home.... a tope a tope desde ja no se que dirte... Jo personalment entreno tot l'any (tant correr com força) pero per exemple no entreno circuit durant tot l'any perque pot ser molt lessiu. El circuit l'entreno dos o tres mesos abans de la primera prova.

I estudiar una mica igual, no pots estudiar tot l'any 8 hores cada dia (i menys si et toca treballar jornada completa). Jo el que recomanaria es fer algun curs amb alguna academia com a introducció que va molt be i un parell o tres mesos abans de la opo dedicar el maxim d'hores posibles.

Com iniciar-se. Preguntes específiques fa 5 anys 9 mesos #69304

Es una resposta comolicada, cadascu te la seva situació personal, les seves capacitats, diners... Jo m'he tret la plaça en 3 anys, i per mi la clau del éxit es no afluixar mai, potser a un altre no li funciona...

Elnou va escriure: Home.... a tope a tope desde ja no se que dirte... Jo personalment entreno tot l'any (tant correr com força) pero per exemple no entreno circuit durant tot l'any perque pot ser molt lessiu. El circuit l'entreno dos o tres mesos abans de la primera prova.

I estudiar una mica igual, no pots estudiar tot l'any 8 hores cada dia (i menys si et toca treballar jornada completa). Jo el que recomanaria es fer algun curs amb alguna academia com a introducció que va molt be i un parell o tres mesos abans de la opo dedicar el maxim d'hores posibles.

El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Ebre

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.154 segons
Gràcies a Fòrum Kunena