Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Nota de tall 19.2 fa 5 anys 9 mesos #69324

• pacopa
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 94
  • Gràcies rebudes: 14
Quina nota creieu que serà aquesta convocatòria per anar a les fisíques tenint en compte que:

<2009: 5
2016: 6,2
2018: 6,57
2019: 6,89

Començo a dir la meva jo mateix, 7,40

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Nota de tall 19.2 fa 5 anys 9 mesos #69325

• Marcosman
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Missatges: 246
  • Gràcies rebudes: 33
Massa alta em sembla. Igual que l'any passat
o 7.

Nota de tall 19.2 fa 5 anys 9 mesos #69326

Comptant que aquest any tornen a ser 600 els que passen, jo dic 7,15

Nota de tall 19.2 fa 5 anys 9 mesos #69327

L'any passat el tall va ser de 6,89 pero pasaven 700, el que va quedar 600é tenia un 7 clavat aixi que jo crec que el tall d'aquest any estarà entre el 7 i 7,30. No crec que el tall sigui mes alt

En qualsevol cas sempre hi ha els psicos que fan no apte a uns 1200 i a més aquest any tenim el psicologic aixi que ves a saber com afecta en el tall...

I com si fos poc les impugnacions no estan gens clares jajaja aixi que es especular per gust. Espero que treguin les notes una mica abans del que han dit xD

Nota de tall 19.2 fa 5 anys 9 mesos #69333

Pero on aneu amb la nota de tall..
L'any passat va pujar tant perque les preguntes de reserva eren molt asequibles i la gran majoria les tenien bé i va fer pujar la mitja a tothom.

Aquest any no ho crec pas amb les preguntes de reserva . Segon, que es comença a contar primer de tot l'examen en comptes que el psico, i això influirà encara més. Tercer, una altre prova més, el de personalitat, que tot i ser molt assequible.. ojo!

Cada opo es un món... I no perquè les darreres opos hagin anat pujant la mitja, ho ha de fer aquest any també.. I fins i tot m'atreveixo a dir que les físiques encara baixaran més..

Salut

Nota de tall 19.2 fa 5 anys 9 mesos #69334

• Marcosman
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
Esta clar aquesta opo es diferent i no pots
Agafar de referencia les altres... No te xq anant pujant la mitja cada any... Ja veurem,
Com diu el company hi ha una prova mes, i primer es corregeix el teoric...

Nota de tall 19.2 fa 5 anys 9 mesos #69335

• Picapedra
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 90
  • Gràcies rebudes: 25
Crec que el fet de que el teòric sigui el 1er que es corregeix farà baixar la nota de tall. De 2,5k presentats potser 2k hauran tret més d'un 5,00. Aquests els hi corregiran el psico + personalitat i si segueixen el patró d'altres anys, passaran algo més 1/3 aprox de 2000. Això son vol dir que uns 800 passaran les 3 proves i d'aquests es quedaran fora 200. És poc probable que la nota pugi... Crec que podria baixar força perquè el psicotècnic sobretot i personalitat faran de cribratge... Opinió.

Nota de tall 19.2 fa 5 anys 9 mesos #69336

• Marcosman
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
Es molt raonable el que dius Picapedra i a mes treu 2.500 presentats, 500 suspesos hi han, quedarian 2000,despres treu els psikos,
1000 - 1200 suspesos, quedarian menys de 1000, uns 800 o 900 i despres personalitat, i uns 150 - 200 de personalitat(no subestimar..), ojo que quedarian 700 tios o menys, i despres talls de notes... Aquesta opo es diferents, tot aixo es especular, pero no seria una bestiesa que fos aixi...

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.139 segons
Gràcies a Fòrum Kunena