El criteri sembla q és l'atzar. Però no te'l diran pas. Fan q molts q tenen un 5 i poc entrin i molta gent amb 8 i 9, molt vàlida, entregada, amb coneixements i forma física exel·lents quedin fora. Sembla q no vulguin q entri la gent bona. I juguen amb la vida dels opositors.
Crec q s'han de fer dos accions:
1. Anar x via judicial, advocats, psicòlegs, etc. X impugnar aquesta prova, tot i ser difícil aconseguir-ho..
2. Fer molt soroll. Manifestació a la porta del department d'interior si convé. Que vingui la tele i q tothom sàpiga la xapussa q acaben de fer.
Això afecta als que han quedat fora però també als q ja som bombers. Això fa que entri gent incompetent, que seràn els meus companys, i que gent molt vàlida quedi fora.
Alguna cosa s'ha de fer.
Si algú sap com fer les al·legacions i ens pot ajudar, estic convençut que molts ho agrairem.
No sabem si ha sigut un error o realment que ha passat, però està clar que no es normal que tanta gent es quedi fora per un test enfocat a detectar alcohòlics/drogadictes. Em nego a creure que hi hagi tanta gent no apte.