Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: Trasllat a Mallorca

Trasllat a Mallorca fa 1 mes 3 setmanes #70594

• Josepcatalà
  • Avatar de Josepcatalà Autor del tema
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 1
  • Gràcies rebudes: 0
Hola companys/es!
Tinc un dubte, a veure si m'ajudau a resoldre'l. La meva parella és de Mallorca i en un temps volem marxar a viure allà, però abans voldriem informar-nos si és possible el meu trasllat al Consell de Mallorca (sóc bomber de la Generalitat). Si sabeu d'alguna via per traslladar-se a Mallorca sense haver de tornar a passar per unes oposicions. Podria ser possible si algun company de Mallorca que vulgui traslladar-se a Catalunya, etc. Algú tendria alguna idea o coneix algun company/a que hagi estat en la mateixa situació que jo? Gràcies!!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Trasllat a Mallorca fa 1 mes 2 setmanes #70605

• guspira68
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 11
  • Gràcies rebudes: 1
Bones Josep,
Diria que es poden fer permutes entre Bombers d'administracions. Bomber Gene amb Bomber Mallorca, Bomber Barna amb Bomber Madrit... però no ho tinc clar de tot. Si deixes el teu mail miro d'escriure't més info.

Salut!

Trasllat a Mallorca fa 1 mes 2 setmanes #70608

• toktok
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
  • Missatges: 132
  • Gràcies rebudes: 68
Fa anys que la Gene no concedeix permutes. Hi havia molt trapicheo, gent que "venia" les seves destinacions al millor postor i altres històries.

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.091 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

We use cookies on our website. Some of them are essential for the operation of the site, while others help us to improve this site and the user experience (tracking cookies). You can decide for yourself whether you want to allow cookies or not. Please note that if you reject them, you may not be able to use all the functionalities of the site.