Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: Crisis dels 30

Crisis dels 30 fa 1 mes 2 setmanes #70615

• dalmata
  • Avatar de dalmata Autor del tema
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 2
  • Gràcies rebudes: 0
Bones a tots.

Farà uns dos anys vaig intentar començar a preparar-me però la vida dona mil voltes i no vaig poder. Ara, tot just fent 30 i no estant del tot a gust amb el que faig, vull intentar posar-m'hi de nou.
El que m'agradaria saber és què opineu de començar de 0 amb 30 anys. M'ho prenc com una carrera de fons ja que tinc molta feina a fer tant de estudi, com de carnet C com sobretot entrenar.
Quan creieu que algú pot trigar a estar mes o menys preparat?
Moltes gràcies a tots.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Crisis dels 30 fa 1 mes 2 setmanes #70616

dalmata va escriure: Bones a tots.

Farà uns dos anys vaig intentar començar a preparar-me però la vida dona mil voltes i no vaig poder. Ara, tot just fent 30 i no estant del tot a gust amb el que faig, vull intentar posar-m'hi de nou.
El que m'agradaria saber és què opineu de començar de 0 amb 30 anys. M'ho prenc com una carrera de fons ja que tinc molta feina a fer tant de estudi, com de carnet C com sobretot entrenar.
Quan creieu que algú pot trigar a estar mes o menys preparat?
Moltes gràcies a tots.

Hola,

Som molts els que hem començat a opositar amb 30 o més. Es pot fer perfectament, en la meva opinió la edat només ens limita a la navette (a més edat, menys vo2max respecte a la teva versió "jove" de tu mateix jaja). Per la resta de proves la edat no es cap problema.

Ara be, parlem d'anys de preparació. Personalment m'ho plantejo com una carrera a la uni, 4 o 5 anys. Segons les responsabilitats que tinguis a casa, feina, hipoteca, fills, etc... quan més responsabilitats, més complicat.

Salut
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: dalmata

Crisis dels 30 fa 1 mes 2 setmanes #70617

Bones,

Es una edat molt habitual de opositar. Pensa que des de que han tret el límit d'edat ha entrat gent que té molts més anys que tu.
El temps que cadascú necessita per estar preparat per superar l'oposició fa de molt mal dir, jo amb un any ja estava amb possibilitats d'entrar perquè se'm dóna bé l'estudi i vaig posar-m'hi de cap, obsessionat, hi ha gent que pel que sigui necessita més temps.
Ara bé, el fet de tenir opcions no vol dir que entris. Hi ha gent molt preparada que ha trigat forces anys a entrar. El que et puc assegurar es que no conec ningú que hagi entrat sense estar preparat.
Ara per la que sortirà al setembre vas curt de temps, però el meu consell és que t'hi apuntis, encara que no compleixis el requisit del camió. Agafaràs experiència que sempre va bé.
Salut!!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: dalmata

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.082 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

We use cookies on our website. Some of them are essential for the operation of the site, while others help us to improve this site and the user experience (tracking cookies). You can decide for yourself whether you want to allow cookies or not. Please note that if you reject them, you may not be able to use all the functionalities of the site.