Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Diferència entre Racord Girona i Fes-te Fort fa 4 anys 8 mesos #70715

• dalmata
  • Avatar de dalmata Autor del tema
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 6
  • Gràcies rebudes: 0
Bones companys.

Vull agafar el temari d'una d'aquestes dues acadèmies i em sorprèn la diferència de format entre una i l'altre, tenint en compte que el temari és el mateix.
El preu pràcticament és igual però Racord està tot en un sol volum de unes 300 pàgines (360 amb portades, índex i contraportades) a falta dels temes nous i Fes-te Fort son tres volums, i només el primer, el temari legislatiu, ja te 334 pàgines.
No se si pensar que una és més complerta que l'altre o si una va més per feina i l'altre omple amb palla.
Algú pot opinar sobre pros i contres de cadascuna? O quines son les claus que les diferencien?

Moltes gràcies per l'ajuda.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Diferència entre Racord Girona i Fes-te Fort fa 4 anys 8 mesos #70716

Hola company. Tots dos son òptims temaris, ben explicats i molt enfocat en el que acostumen a preguntar.
RG molt més resumit, si ja portes una bona base es millor opció, en canvi si comences tot just jo optaria per FTF.
En qualsevol cas, totes dues acadèmies son una garantia.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: dalmata

Diferència entre Racord Girona i Fes-te Fort fa 4 anys 8 mesos #70723

Fes-te fort té força palla i a vegades dóna masses voltes a conceptes que son relativament senzills, a més de tenir temes exclusius per Bombers de BCN, i Rácord està bastant resumit tot, i en algún tema massa i tot. Tots tenen els seus pros i contres. La majoria d'opositors tenim els 2, entre d'altres temaris o apunts, i a partir d'aquí ens hem anat fent el nostre temari-resum personal.

Diferència entre Racord Girona i Fes-te Fort fa 4 anys 8 mesos #70724

• grimpador
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 36
  • Gràcies rebudes: 10
Jo tinc principalment el de Ràcord Girona, tot i que també faig servir altres temaris per poder comparar i repassar. A les alçades alçades que estem, jo de tu em decantaria per Ràcord, que com a mínim li puguis fer un parell de voltes al llibre. Amb el de Fes-te Fort, arribarà el dia de l'examen i encara no hauràs acabat tots els temes. Si no passes aquestes opos, si que pots agafar també algun altre temari i així en tens varis per contrastar, que va bé. Cal pensar que els temes són oberts i cada acadèmia els confecciona amb la seva experiència i expectatives, així que cap està complet al 100%.

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.108 segons
Gràcies a Fòrum Kunena