Em preguntava si algú te constància de si RG ofereix el seu temari actualitzat en format digital, ja que la meva idea és estudiar amb una tablet i afegir apunts, imatges, etc als documents. El que em permet una gran avantatge davant el format analògic (llibre) pel meu gust. Gràcies d'avantmà
Jo mateix vaig realitzar la consulta a Ràcord, i la resposta va ser negativa, de fet si vas comprar l'últim llibre o anterior, les actualitzacions de temari respecte a les noves Bases són en format digital, però no editable.
A part de que la app que t’obliga a utilitzar es bastant lamentable… no es pot editar res, has de tenir connexió a internet per obrir-ho, no pots tenir-ho en més d’un lloc… bastant mal.
Jo recomano comprar el temari i escanejar-ho, i des d’allí ja treballes.
Per al·lusions ens veiem obligats a respondre sobre el que es comenta en aquest fil.
En primer lloc, d'apunts digitals no n'estem oferint. Ho estem valorant perquè algunes persones ho demanen però donat que l'examen es fa en paper i boli, creiem que és bo per vosaltres estudiar també en aquest format. El que sí que estem fent és fer arribar les novetats de les bases actuals en aquest format digital.
En segon lloc, ens agradaria explicar que no ens sentim amb l'obligació de fer a correcuita aquestes novetats. Es triga moltíssimes hores a fer uns apunts que estiguin mínimament bé i treballar així no ens agrada gens. Tot i això, estem intentant per tots els mitjans arribar als nous continguts d'aquesta convocatòria i poder-vos donar els millors apunts perquè pugueu estudiar.
En tercer lloc, com que ja vam enviar documents en PDF sense protegir l'última vegada i van córrer com la pólvora, aquest cop hem volgut fer servir un sistema on només les persones que hi tinguin dret puguin obrir els apunts. El sistema és de pagament per nosaltres i ho estem oferint gratuïtament a qui ja té temari, i sabem que el programa visor no té tot el que vosaltres voldríeu, però reuneix els requisits que hem buscat: que pugueu disposar dels nous continguts i que no es pugui piratejar.
Respecte al fet que requereixi d'internet per poder-ho obrir, valorarem si ho canviem i que només faci falta el primer cop. Està pensat per fer-ho servir en un ordinador i creiem que avui dia l'accés a internet és senzill.
Pels qui no ens conegueu, som un equip artesanal de molt poques persones, i us demanem una mica de respecte per la feina que fem, ja que requereix un esforç immens tot el sistema de produir i fer-vos arribar els canvis, i comentaris com aquest últim que hem llegit aquí ens fan mal. Si és una opinió generalitzada, ens ho podeu fer saber i ja no seguirem amb les novetats. Nosaltres creiem que estem aportant eines per ajudar-vos a aprovar, però si ho veieu diferent també és bo que ens ho feu saber.
Ànims i molta força amb l’oposició!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: gefra, Gerry, Cleveland
L’únic que comento, es que la eina per llegir el temari i obrir-lo i tal, es bastant dolenta per estudiar en digital,(Que ho és)
D’altra part, no tinc cap queixa amb el temari, ni com ho esteu fent, inclús recomano la compra.
Bon día. Seguiu amb la bona feina.
Jo rebo els formats digitals i ho agraeixo però preferiria poder-los imprimir, sóc de la vella escola i estic acostumat a estudiar amb paper i subratllar i no puc. Preferiria pagar un preu mòdic per les actualitzacions i poder-les utilitzar com més bé em va i la gent hauria de ser responsable de no fer-los correr.
Jo he fet el curs presencial amb Racord i tinc el seu temari. També estic estudiant les novetats que envien digitalment aixi que parlo "de primera mà".
En primer lloc dir que sòc d'estudiar amb ordinador, subrayant, escribint, etc.. i el fet de la limitació de la aplicació fa que no pugui utilitzar els apunts nous. TOT I AIXI, em sembla completament absurd que la gent es queixi de algo que Racord fa de bona gana, gratuitament i sense exigir res!. Jo vaig fer el curs fa un parell d'anys i tot i aixi estic revent les novetats d'ara!, no entenc com podeu exigir més...
En segon lloc, els apunts de Racord per mi son dels millors pel simple fet que en un llibre molt resumit tenim una gran part del que necesitem, aixo encara no ho he vist en cap altre academia i totes ofereixen "molta palla" que a mi em fa invertir massa temps, recomano Racord en molts aspectes.
Per ultim, dirigit al equip de Racord; Moltes gràcies! per la feina feta, per la feina que fareu i per seguir treballant per formar opositors, bona feina!. Com a critica constructiva l'unic que trobo a faltar es que crec que ajudaria modernitzar la forma d'ensenyar i treballar amb tecniques d'estudi (que ja sabeu que s'han fet molt famoses ultimament). Utilitzant tecniques d'estudi i utilitzant el vostre temari, em sento molt comode estudiant. Obviament també agrairia el vostre temari en PDF per la meva manera d'estudiar, pero s'enten de sobra que no volgueu fer-ho per protegir el material, ja que d'altra manera pasaria per tots els opositors sense dubte.
Bones!
Feia temps que no entrava pel fòrum, però al veure aquest fil no m'hi he pogut estar..
Només vull dir que bona part de la culpa de que sigui bomber la ténen els de Ràcord i els hi estaré eternament agraït.
Ànims a tots! Foteu-li canyaa
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: gefra