Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Recurs opo 81/21 fa 4 anys 8 mesos #70753

• MBumo
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 99
  • Gràcies rebudes: 8
Algú sap de que va aquest recurs contra la opo 81/21?

interior.gencat.cat/web/.content/home/03...licacio-Recursos.pdf

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Recurs opo 81/21 fa 4 anys 8 mesos #70754

Recurs només començar la opo? Començem bé... A veure si algú dels promotors ens expliquen alguna cosa

Recurs opo 81/21 fa 4 anys 8 mesos #70755

No se quin recurs deu ser aquest, pero al principi de la convocatoria va correr un on es demanava la firma dels opositors per fer un recurs en contra del test d'avaluacio psicologica.

Recurs opo 81/21 fa 4 anys 8 mesos #70756

• grimpador
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 36
  • Gràcies rebudes: 10
De seguida que va sortir jo vaig demanar-ne una còpia tal i com posa a la diligència. Tot i això, al principi em donava error, i un cop vaig poder tramitar la petició, al cap d'un dia em van contestar dient que ho passaven a la direcció de RRHH. Només donen 10 dies per demanar i alegar, però no posen cap mena d'interès per facilitar les coses. Si em tornen a contestar i rebo resposta ja ho publicaré. Si resulta ser el que diu "Elnou", és penós, una rabieta dels que l'any passat deurien suspendre per culpa d'aquesta prova i no tirarà endavant. Per què recórrer el test aptitudinal i no pas els oficis per exemple? Cap mena de sentit, ja veurem què resulta ser.

Recurs opo 81/21 fa 4 anys 8 mesos #70758

També he sol·licitat petició genèrica per saber sobre el Recurs Potestatiu i em van comentar que no ens faran arribar cap document via electrònica, sino que es posaran en contacte amb els que ho hem demanat, i ens diran d'anar físicament.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: grimpador

Recurs opo 81/21 fa 4 anys 8 mesos #70759

• grimpador
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 36
  • Gràcies rebudes: 10
Quins nassos, com si tots visquéssim per Barcelona o rodalies i ens hi podem apropar com qui va al súper. Si algú finalment si que s'hi persona, ja ens informarà del que li diuen, sinó, com que no crec que prosperi el recurs, quedarà com si res.

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.166 segons
Gràcies a Fòrum Kunena