Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Presentació i preguntes ;) fa 18 anys 10 mesos #4988

• ungoliath
  • Avatar de ungoliath Autor del tema
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1065
  • Gràcies rebudes: 314
Hola gent, em dic Sergi i visc al Ripollès...fa temps que estic rumiant si presentar-me o no a opos de Bomber, i finalment he decidit que si, que vaig a per totes!!!

Però llegint tot el que hi ha al foro, només tinc que dubtes...a veure si els podeu resoldre!!!

1.- Carnet de camió. És necessari 1 any d´antiguitat?
2.- La prova d´agilitat és fa encara?
3.- Quantes places surten cada any, aproximadament? I quantes persones es presenten?
4.- Per aquest 2007 encara no ha sortit la convocatoria, no? Per o tant si sortis al setembre, encara trigarien 3 mesos en començar les proves, no?
5.- Jo tinc miopia, suficient per a no passar les proves mèdiques, però sabeu si m'haig d'haver operat per a inscriure'm, o puc ser miope fins les mèdiques?
6.- El nivel de català que demanen, quin és?

En fi segur que en poques hores tindré més dubtes així que ja us emprenyaré en un altre moment.

Gràcies per la vostra paciència...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Força i Constància

Presentació i preguntes ;) fa 18 anys 10 mesos #4989

Hola Sergi, respecte les preguntes que fas crec que el millor és que et miris les bases, però t'intento respondre més o menys amb lo què sé:

1.- Carnet de camió. És necessari 1 any d´antiguitat?

Alguns anys l'han demanat, però si no m'equivoco a la última opo no es va demanar això. Depèn de com li piqui al que fa les bases, es demanara o no.

2.- La prova d´agilitat és fa encara?

A la ultima opo es va fer, en principi es fa mentre les seguents bases no diguin el contrari.

3.- Quantes places surten cada any, aproximadament? I quantes persones es presenten?

A les últimes convocatories unes 120 places cada any, i en principi crec que hi ha un acord per continuar fent convocatories aixi fins al 2010 pero ignoru que diu exactament aquest acord.

4.- Per aquest 2007 encara no ha sortit la convocatoria, no? Per o tant si sortis al setembre, encara trigarien 3 mesos en començar les proves, no?

Per 2007 no ha sortit encara per tant en principi hauria de sortir d'ara a finals d'any. Respecte això jo l'unic que sé és que l'escola sembla que ha de començar al setembre de l'any que ve, i quan surti la convocatoria les proves triguen a començar pero no se si 3 mesos o menys.

5.- Jo tinc miopia, suficient per a no passar les proves mèdiques, però sabeu si m'haig d'haver operat per a inscriure'm, o puc ser miope fins les mèdiques?

Si no mequivoco pots ser miope fins el dia que t'ho comproven.

6.- El nivel de català que demanen, quin és?

És el nivell equivalent a haver fet batxillerat em sembla.

no pain, no win

Presentació i preguntes ;) fa 18 anys 10 mesos #4992

• ungoliath
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Moltes gràcies per les respostes. Ara mateix miraré les bases de l'any passat, però ja m'has aclarit molt.

Força i Constància

Presentació i preguntes ;) fa 18 anys 10 mesos #4994

Una petita aclaració d'aixo ke dieu de ser miope

Em vaig operar divendres i pensa ke els primers dies la vista no es gens clara per tant no passaries les proves. A part si tan kedat dioptries es fa una re-operació per acabar de polir el defecte pero ja et dic ke si tens pensat operarte fes-ho ara o no et servira de res perke segons el meu metge la vista nitida tarda inclus algun mes a arribar

Ah si i si no m'ekivoco el nivell de català ke demanen és el B que es l'ekivalent am la ESO pero no tu se assegurar. JOtinc el C perke vaig fer el batxillerat aixi k si las fet no et preocupis ja

Salut i ànims!!!

Si el cel és tan perfecte com diuen, a mi que em busquin al infern!

Presentació i preguntes ;) fa 18 anys 10 mesos #5003

Ostres si això de l'ESO o el batxillerat ho dubtava doncs mira amb l'ESO ja n'hi ha prou :D

I respecte això de la vista també és cert es tal com dius si t'has d'operar no esperis pas als dies abans que hi ha una època de recuperació que depen de la persona tarda més o menys. Jo t'ho havia contestat pensant més amb les lents nocturnes que amb la operació. Es veu que hi ha gent que amb el rollu aquest de les lents ho fa el dia abans i ja esta.

no pain, no win

Presentació i preguntes ;) fa 18 anys 10 mesos #5007

• ungoliath
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Ok moltes gràcies, ja ho veig més clar (jiji)... però tinc un altre dubte. El nivell d'estudis dóna punts... vull dir que si un graduat escolar és el mínim a tenir i algú té batxillerat o titulació universitaria, si reb algun punt extra?

Gràcies

Força i Constància

Presentació i preguntes ;) fa 18 anys 10 mesos #5014

Doncs potser t'enganyo pero t'asseguraria k no

Ha de tenir el graduat escolar com a minim per ous pero si tens mes titulacions no compten per res. El k dona punts son els carnets aixi k si tens temps i diners ja saps...a conduir jeje

Salut i ànims!!! :shock:

Si el cel és tan perfecte com diuen, a mi que em busquin al infern!

Presentació i preguntes ;) fa 18 anys 10 mesos #5030

els estudis no donen mèrits,només cal tenir com a mínim el graduat.Com diu el romeu nomes els carnets i val una pasta...però s'han de tenir ja que tothom o la gran majoria els té i són 0'5 cada carnet.A no ser que els hi piqui i no contin el de bus com ha passat tans anys.

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.232 segons
Gràcies a Fòrum Kunena