Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Sensacions examen fa 4 anys 4 mesos #70908

• bbspeis
  • Avatar de bbspeis Autor del tema
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 116
  • Gràcies rebudes: 7
Molt bones per mí ha sigut un canvi radical res comparat amb altres anys 😩

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Sensacions examen fa 4 anys 4 mesos #70909

Bones,
el format d'aquest any ha estat més enfocat al temari d'oficis... Molta construcció, electricitat, gas, sanitari amb preguntes dubtoses... Era d'esperar, busquen un perfil més específic i ja apunten cap on van també amb el teòric. Si que és veritat que traient la prova psicotècnica el nivell de dificultat també es preveia més alt que el de l'any passat, per exemple, que per mi era un examen molt més assequible. Suposo que això també es reflexarà amb el tall... Que els 8 no abundaran tan.
Sort i ànims, companys! Seguim!

Sensacions examen fa 4 anys 4 mesos #70910

Dubtes preguntes model A:

40: sobre llanterna d'intervenció..
49: circuit de BT soterrat en vorera...
85: paret de peu i mig

Merci :)

Sensacions examen fa 4 anys 4 mesos #70911

Hola,

Jo tambe crec que era un examen un pel mes dificil. Sempre pujen el llisto una mica respecte l'any anterior.

Tot i aixi ho havia moltes preguntes facils que permeten asegurar un minim de nota. Ara be, arribar al 8 es mes complicat i els 9 seran menys abundants. A mes amb el tall del aptitudinal segur que descarten moltes notes altes i aixo fa baixar el tall.

El que si m'ha agradat es que les preguntes estaven ben formulades, s'entenia be el que preguntaven i donaven peu a poca confusio.

Veurem dema amb les plantilles correctores...

Salut!

Salut,
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Ebre

Sensacions examen fa 4 anys 4 mesos #70912

Jo tambe l’he trobat força complicat, batallant preguntes d’ofici on amb 1h45’ se m’ha fet mooolt just pel tipus d’examen que era, molt de pensar i de picar molta pedra. Difícil.

Com quedarà la nota de tall? Recuperem notes de tall del 2009 i 2021 o que…

Sensacions examen fa 4 anys 4 mesos #70913

Penso que no ha segut un examen purament teoric, ha segut de raonar, això comporta que t’ho has de pensar més per contestar les preguntes, el temps ha segut un factor limitant.

Coincideixo amb que hi ha mes preguntes dedicades al temari específic i moltes preguntes enfocades a situacions de tipus pràctic.

Aquesta opo crec que sera molt diferent a les anteriors, ja s’anira veient. Molts ànims!!

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.156 segons
Gràcies a Fòrum Kunena