Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Fes-te Fort o Institut Rocafort fa 4 anys 3 mesos #71071

• Lucas
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 1
  • Gràcies rebudes: 0
Bona tarda a tothom, estic buscant una acadèmia on poder apuntar-me i buscant les que més he escoltat han sigut tant Fes-te Fort com Rocafort i ja m'he posat en contacte amb les dues per rebre més info i totes dues m'han semblat molt interessants, per tant, us volia preguntar quina considereu que val més la pena, moltes gràcies :)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Fes-te Fort o Institut Rocafort fa 4 anys 3 mesos #71082

Bona tarda a tothom, estic buscant una acadèmia on poder apuntar-me i buscant les que més he escoltat han sigut tant Fes-te Fort com Rocafort i ja m'he posat en contacte amb les dues per rebre més info i totes dues m'han semblat molt interessants, per tant, us volia preguntar quina considereu que val més la pena, moltes gràcies :)

Fes-te fort o Racord Girona... sense CAP dubte

Fes-te Fort o Institut Rocafort fa 4 anys 3 mesos #71100

Bones Lucas!
Jo vaig estar a Intitut Rocafort i em va agradar molt!! Molts professors són bombers actualment i saben de primera mà el que surten als tests i com són les convocatòries. Jo vaig acabar molt content i a sobre proximitat.
També he sentit que ADAMS està reestructurant molt tot el sistema i està creant un bon grup de professorat per les opos de bombers.
Molta Sort.

Fes-te Fort o Institut Rocafort fa 4 anys 3 mesos #71102

Fes-te fort i racord Girona van ser les meves academies i molt content em van ajudar a aconseguir el meu somni, amb dedicació i sacrifici. Sort

Fes-te Fort o Institut Rocafort fa 4 anys 2 mesos #71113

Si pots escollir, Racord o qualsevol altre. Desde el meu punt de vista Fes-te Fort dona un temari molt molt ampli que no et preguntaran a la opo i no és gens orientatiu del que et pots trobar. Posen massa palla i explicacions molts generals i poc orientatives de lo que és l'oposició.

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.104 segons
Gràcies a Fòrum Kunena