He intentat calcular de mitjana quant de temps trigava en sortir cada convocatòria (d'aquestes 4, les 3 que ja han sortit, inclosa l'actual) des del final del procés anterior o en relació a les proves mèdiques de l'anterior o l'inici del curs a l'ISPC, però m'estic fent un embolic...
Per això pregunto si algú ho té més o menys estudiat (evidentment parlo d'una cosa aproximada, ja sé que no és res exacte)?? Vull dir si algú té més o menys clar algo de l'estil "si estan ara amb les mèdiques, compta entre X i Y mesos per les properes bases". M'estic preparant per la propera i m'agradaria saber, més o menys, quin marge aproximat podem tenir (si no passa res estrany) per veure les bases o la data de la prova de coneixements.
A veure si algú pot aportar una mica de llum.
D'altra banda, aprofito per re-preguntar el que es comentava al primer missatge del tema. Creieu que seguiran sortint convocatòries de manera regular els propers anys? Sobretot els que tingueu contacte amb els parcs i coneixeu la situació del Cos, si quedarà més o menys apanyat amb aquestes 4 convocatòries o si seguirà faltant molt personal, com ho veieu??
Ja vaig veure el missatge de capo2, però més enllà de tot el que suposa negativament tanta opo, voldria saber si tot i això penseu que seria necessari seguir fent convocatòries regulars o si el Cos es podrà permetre ara uns anys sense noves entrades de personal.