Hola,
Jo no he tingut mala sort amb els oficis, aixi que no em puc queixar. Pero la meva percepció de cada prova es:
-Construcció i Lampisteria - Al full d'indicacions deia que s'aplicaria una penalització per temps a partir del 50% del temps donat. A conducció aquesta penalització estava especificada i era MOLT bestia si et passaves del temps. Per tant, veien les notes que hem tret, jo crec que el temps era un factor molt més important del que haviem valorat. Podria ser perfectament que parlem d'entre 3 i 4 punts menys si feies l'exercici en el temps maxim. Vaig acabar els dos exercicis amb totes les tasques, considero que ben fetes i tot i aixi tinc entre un 5 i un 6 en ambdues.
-Sanitari - Segur que valoraven diferents items, pero el que més pes semblava tenir va ser la aplicació. Si feies be compresions i ventilacions (Segons la app), tens bona nota. Jo vaig sortir amb males sensacions perque no sabia si valorarien altres coses, pero em va anar be (més d'un

i crec que es degut a la nota de la aplicació.
-Conducció - Personalment tinc la nota que m'esperava, només em van restar les rectificacions q vaig fer. Pero també vaig veure que el crono marcava 9:40 quan vaig acabar tot (i vaig anar a gas, sobretot al circuit). Crec que era molt facil "empanarse" i fer més de 10 min, i aixo resta moltisim. També era molt facil tocar algun cono o linea sense que t'en adonis. També era fàcil que restesin punts per utilitzar massa el embrague o altres accions similars que costen de veure en un mateix.
En definitiva, per mi aquesta prova l'han basat massa en el crono. Algú ha tret més d'un 7 en construcció/lampisteria havent gastat tot el temps?
Per altra banda, si feu instancia jo crec que si que donaran el detall dels items avaluats, i seria util de cara a properes opos. Aixo si, triguen 2 mesos o mes.
Anims a tots!