Després de bastant de temps m'he decidit i al setembre començaré a opositar per a bomber. He aconseguit tenir els recursos per a poder deixar la meva feina i ficar-m'hi al 100%, i al setembre començaré a l'acadèmia Fes-te fort a Barcelona (teòrica i físiques).
Escric això per veure si hi ha nous opositors que com jo comencin de zero en aquest món, per poder entrar en contacte i compartir info, resoldre dubtes i també fer una mica de pinya.
Si a algú li mola la idea que escrigui i fem un grup!
Salut i gràcies a tots/es!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: RubenSF
Bones! Jo sóc l Oscar, i fa gairabé 1 setmana que he començat, a mi m'estaria be fer grup de "novatos" i intentar resoldre dubtes, si vols, escriure per instagram i ja ens donem números:
@oscarpinotrinidad
Hola! Jo ja porto un temps estudiant pero m'aniria genial tenir un grupet amb qui compartir hores d'estudi i els dubtes que vagin sortint et deixo també l'instagram per si em vols escriure i afegirme al grup de whats @soniaruano_
Hola a tots!
Aquest setembre també estaré per l'acadèmia Feste-Fort a Barcelona fent la teòrica!
Fa uns quants mesos que estic centrat al 100% amb l'oposició i m'aniria bé conèixer gent amb la mateixa situació que jo.
Deixo el meu insta per aquí per si voleu estar en contacte @mario_bouffardg
Hola! Yo también soy nueva y estoy empezando a informarme y ver cual es la mejor opción para prepararme.. Aún no me he apuntado a ninguna academia pero seguro me irá bien poder hablar con personas que estén apuntadas o q ya tengan algo de experiencia.
Así que también te dejo mi instagram por si habéis hecho algún grupo! Gracias
@claudia.dv
Bones, després de mirar varies acadèmies jo també estic pensant en apuntar-me a l'acadèmia Fes-te Fort de Barcelona.
Me l'ha recomanat un bomber de l'Ajuntament de Barcelona.
Seria genial poder fer una colla de nous opositors per ajudar-nos mútuament.
Jo també deixo el meu insta.
bonees,
tambe soc nou opositor i estic recopilant informacio per escollir academia o metode d'estudi , i si teniu un grup seria molt interesant estar-hi ,deixo el meu insta @chakib24_
gracies
Com la gran majoria de vosaltres començaré a preparar-me per les opos.
Si heu creat algun grup m'agradaria unir-me, entre tots, qualsevol ajuda serà útil.
Us deixo el meu insta també: @adriabajo
Si hi ha l'existència d'algun grup m'agradaria unir-me, ja que com molts, m'estic començant a preparar les oposicions i estic valorant diferents academies,etc... Podria ser possible que em pogués afegir a dit grup? Em podeu contactar per instagram: @victorrtorres23