Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

71/07 fa 18 anys 10 mesos #5098

• gabriel garcia
  • Avatar de gabriel garcia Autor del tema
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 5
  • Gràcies rebudes: 0
71/07 a la vista companys!!
Jo crec... que la setmana que ve pot ser una bona setmana per caure ja la nova i esperada opo. Ja l'oloro, ja la palpo...
No sentiu com arriba?
A estudiar com animals que ja esta aqui :twisted: :twisted: :twisted:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

71/07 fa 18 anys 10 mesos #5102

a mi hem dona que encara es farà esperar una mica més...

salut

71/07 fa 18 anys 10 mesos #5106

MACUTAZO O REALIDAD??? qui sap...

71/07 fa 18 anys 10 mesos #5108

jo tambe penso que encara es fará de rogar...

71/07 fa 18 anys 10 mesos #5110

Que seria d'aquesta vida sense "radio macuto"? jeje. Jo també havia sentit últimament que havia de sortir al setembre. Però també deien que al novembre, quan s'acabés el concurs de caporals i sergents. Ja es veurà. El que està clar és que no cal esperar a que surti per començar a estudiar :roll: , no?

71/07 fa 18 anys 10 mesos #5115

Segun información directa de convocatorias, todavia se tienen que negociar las bases, así que es muy probable que hasta noviembre o incluso más tarde no salga la convocatoria y la primera prueba seguramente para después de Navidad.
Un saludo.

71/07 fa 18 anys 10 mesos #5133

Em sembla que fins que no saltin aquests sauras i montillas que tenim al capdamunt, no hi haurà convocatoria, no creieu que tot plegat fauna mica de caguera...s'ho prenen amb calma, potser s'esperarant a acabar de fer el desplegament de mossos.

(perdó si he ofès a algú)

la Terra ens dóna prou per satisfer les necessitats de tots els seus habitants, però no tant com per satisfer l'avarícia d'uns quants.

71/07 fa 18 anys 10 mesos #5135

Bon dia!!!

Segons el meus informes de "radio macuto" (un instructor de la l'escola) les bases, per Novembre i el 1er examen la 1ª quinzena de febrer.
Tot això, es perquè la conselleria vol que comenci el curs al setembre, a la nova escola aquesta que va anunciar en Saura on estaríem junt amb els mossos, rurals...etc que també començarien a la mateixa dates.

Salutacions Sergius

71/07 fa 18 anys 10 mesos #5142

La nova Escola de Seguretat de Catalunya:
-mossos d' esquadra
-bombers
-agents rurals
-seguretat i custodies (segurates)

ho volen posar tot junt en un mateix recinte.

la Terra ens dóna prou per satisfer les necessitats de tots els seus habitants, però no tant com per satisfer l'avarícia d'uns quants.

71/07 fa 18 anys 10 mesos #5145

• futurbomber
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 140
  • Gràcies rebudes: 0
la nova escola ja està acabada, així q això q la conselleria vol q es comenci al setembre amb "la nova escola" és una tonteria.

una cosa està clara...sortirà quan els hi doni la puta gana!

71/07 fa 18 anys 10 mesos #5146

hola, yo me preparo las opos de bombero pero he entrado en mossos ahora, ayer hicieron la presentacion y nos dijo el director de la escuela que ahora era el instituto de seguridad y que a partir de ahora se formaran como bien deciis a todos estos cuerpos, pero esto ya esta en marcha desde el 4 de septiembre, asi, que por esto no se esperara la convocatoria, espero salgan pronto para salir de aqui rapido jejeje

71/07 fa 18 anys 10 mesos #5148

Sobre el tema de estar tots junts, jo també l'hi vaig comentar que en semblava massa gent junta i ell en va dir que ni ells saben com quedarà la cosa!!!!
Com ja saben d'aquesta casa et pots esperar qualsevol cosa.... (no deien que no posarien un examen al mig de la campanya d'estiu.. i tots ja sabem que va passar)
Per la meva part jo ja fa dies que estic estudiant i vaig entrenar .
Sergius

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.165 segons
Gràcies a Fòrum Kunena