Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Duració de la opo fa 18 anys 9 mesos #5363

• jordy_sowter
  • Avatar de jordy_sowter Autor del tema
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 101
  • Gràcies rebudes: 0
Hola gent: Segons diuen, a mitjans de novembre sortiran les bases, i per a gener seria la primera prova. A mi el que em preocupa és per quan calculeu que serien les proves mèdiques se que és filar massa prim però per a tenir una idea. Se que van molt més lentes que les de barna. A veure si m'ho podeu dir encara que sigui prenent com a referència altres opos.

P.D: Ara ke he tornat a llegir el meu missatge sembla que m'hagi dopat i vulgui calcular el temps que tinc per netejar el cos... jejej.

Gracies! :wink:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Duració de la opo fa 18 anys 9 mesos #5365

• firedepartment
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 425
  • Gràcies rebudes: 1
ojala tingues una resposta pero no ho se, perque podem ficar les mediques tan al principi com al final de la oposicio, pero bueno la tonica diu que passen tres setmanes entre prova i prova mes o menys.

Duració de la opo fa 18 anys 9 mesos #5367

• david-bmb
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 647
  • Gràcies rebudes: 4
Ja que ha sortit el paraula dopatge, volia fer una pregunta; Sabeu si el "Ventolin" dona positiu en un control antidoping? I en el cas que fos que sí, quin temps ha de pasar perque desaparegui tota posibilitat de donar posisitu? I ja que hi som, hi ha algun lloc on surti una llista dels productes que podrian donar positiu?

Salut!

No te asustes si me ves retroceder alguna vez....Será que estoy cogiendo impulso.

Duració de la opo fa 18 anys 9 mesos #5368

david, el ventolin da positivo pero se puede justificar con un informe de tu medico ,y si quieres una lista de los medicamentos que dan positivo, los podras encontrar en cualquier hospital que tengan servicio de medicina deportiva por ejemplo ,dexeus ,y medi fiat ..............

Duració de la opo fa 18 anys 9 mesos #5369

No sé quant temps ha de passar per no donar positiu per ventolin, però suposo que poc temps ja que el ventolin només fa efecte durant poques hores, vull dir que no et serveix de res si no te'l prens just abans de la navette.
Justificar-ho amb el paperet del metge... jejeje, això seria reconèixer que tens asma, motiu d'exclusió a les mèdiques!!!

Duració de la opo fa 18 anys 9 mesos #5370

• turuflauers
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 558
  • Gràcies rebudes: 0
I un altre tema...
No us flipeu amb el ventolín per la course navette, ja que si és cert que és broncodilatador, també és un fort taquicarditzant... El que voldria dir que al palier 8 ja portaries les pulsacions del palier 12... Consum d'oxigen pels núvols i rendiment cap a terra... Vosaltres mateixos...
(si la consulta anava per aquí, és clar... :roll: )
Salut!!

Duració de la opo fa 18 anys 9 mesos #5371

• david-bmb
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 647
  • Gràcies rebudes: 4
Turuflauwers, t'he enviat el misatge pv2 en comtes de enviar-ho al foro. El ventolin mel va recomanar el metge cuan tenia 9 anys. Ara ja no l'utilitzo fa molts anys. Pero havia escoltat algun cop que donaba positiu.

Salut.

No te asustes si me ves retroceder alguna vez....Será que estoy cogiendo impulso.

Duració de la opo fa 18 anys 9 mesos #5376

• firedepartment
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 425
  • Gràcies rebudes: 1
jo vaig anar a un metge per preguntar-li i hem va dir que per que sortis al control antidoping standart no era facil que sortis, al ser un medicament per vies respiratories, jo ho vaig provar i vaig fer el mateix resultat a la course amb mentolin que sense, si a algu li ha anat be?

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.151 segons
Gràcies a Fòrum Kunena