Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Un dubte técnic fa 18 anys 9 mesos #5453

• ungoliath
  • Avatar de ungoliath Autor del tema
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1065
  • Gràcies rebudes: 314
A veure... jo duc ulleres, però d'aqui a 15 dies ja no n'hauré de dur...m'opero. Però al meu carnet de conduir surt que necesito ulleres (es clar que no diu de quina graduació). Que haig de fer? Demano un certificat a la clinica on em treuen la miopía o vaig a trafic i demano que em facin el provisional per a no dur ulleres?

Que n'opineu?

Salut

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Força i Constància

Un dubte técnic fa 18 anys 9 mesos #5459

bones. jo també em vaig operar i ala clínica em varen fer un paper.i em varen dir ke si em paraven els mossos no m´haurien de dir res. però per pel tema de les opos no ho sé, ves a l´autoescola i pregunta, suposo ke allà et diran si has d´anar a trafic o fer-te la revisió un altre cop el que sigui. saluts!

Un dubte técnic fa 18 anys 9 mesos #5462

Jo em vaig operar i ddespres em vaig treure el trailer. Com feia menys de un any q m'havia operat em van fer presentar un certificat de la clínica i em van fer caducar el carnet en un any per haber de fer-me la revisió una altre vegada per controlar q tot estaba bé.
De totes maneres l'important del canet és que el tinguis. si despres passes o no les mèdiques és el teu problema digui el que digui el carnet.

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.104 segons
Gràcies a Fòrum Kunena