Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

es busca gent per treures l'ADR fa 18 anys 9 mesos #5501

• adria
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 26
  • Gràcies rebudes: 0
hola a tots:

com ja sabeu s'ha estat comentant molt el tema que l'ADR puntuarà, es veu que es força probable aixi que uns quants hem decidit treuren-el avanç de les opos per aixi poder puntuar mig puntet ( o el que sigui perque no esta molt clar)
em trobat una autoescola en la que ens podem treure l'ADR en una setmana, pero la condiccio es que hem de ser uns quants perque montin una convocatoria per nosaltres i ens facin un preu especial ( entre 200 i 400 s'ha de negociar, quants mes siguem mes pressió podrem fer)
per aixo qui estigui interessat en treure's-el avanç de la opo que es possi en contacte amb nosaltres quan més aviat millor i aixi assegurar alguns puntets en els merits.
-de moment som 5 persones estaria be ser uns 10
-el preu es entre 200 i 400, negociables, quanta mes gent millor
- l'autoescola, en tenim un parell s'ha de valorar quina ens fa millor oferta
- el curs dura una setmana, intensiu de dilluns a divendres
- les practiques no esta molt clar pero es veu que si has fet de forestal no cal fer-les, ja anirem informant
-el titol es ADR basic+cisternes i amb els 5 dies intensius i l'examen el tens es a dir amb una setmana et pots assegurar uns punts de merits ( si puntuan que no se sap segur, pero es provble

si es teu interesats posseuvos en contacte amb nosaltres
amb un privat
movil: 627786346
e-mail: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

es busca gent per treures l'ADR fa 18 anys 9 mesos #5505

hola nano em dic ruben i m'agradaria saber quan penseu començar el curs de adr. perque depen de quan comenceu jo tambe estaria interesat.
salut i a per totes

es busca gent per treures l'ADR fa 18 anys 9 mesos #5508

• kikiskywalker
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 641
Jo tb estic interesat i tinc 2 amics q tb estarien interesats.

Per quina zona quedaria aquestes autoescoles? (bcn nord, sud, centre,lleida..)

El que no em mata, em fa més fort

es busca gent per treures l'ADR fa 18 anys 9 mesos #5511

Hola companys, jo dilluns tinc examen adr ( basic+cisternes ) ens ha costat 350 euros el curs ha sigut dos caps de setmana ( divendres tarda dissabte mati i diumenge mati) pel ke fa a la practica que es buidar dos extintors i almenys jo que soc voluntari les practiques san de fer igualment no convaliden bé espero que pels qui es vulguin treure l'adr ja teniu mes informació.

salut!

es busca gent per treures l'ADR fa 18 anys 9 mesos #5517

• adria
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
a veure ja esta negociat tot el tema del ADR

serien entre 240 i 190 euros depenent de la gent, quan mes siguem mes baixa el preu el minim son 190 euros i maxim 240

seria per començar les clases el dia 13 de novembre, intensiu una setmana basic+cisternes

plaçes limitades a 24 persones i 10 estan ocupades ja

les clases es farien a la zona baix llobregat, han de concretar a quin poble, sant feliu, molins...Aquesta zona!!!

si esteu interesats poseuvos en contacte amb mi adria Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
dema es l'ultim dia perque els hi haig de dir les persones exactes

es busca gent per treures l'ADR fa 18 anys 9 mesos #5522

ei nano soc el ruben de nou. apuntam que al final em va be aquestes dates salut i ja et trucare quan s'acosti el dia. moltes gracies

es busca gent per treures l'ADR fa 18 anys 9 mesos #5524

adri, a mi tambe misteresa, prgunta per fer el deexplosius,
gracies....

Bombers, bomberillos, i cagabandurrias

es busca gent per treures l'ADR fa 18 anys 8 mesos #5534

Ep! acabo d'enviar-te un sms per afegir-me al curs, si encara queden places. Serem 2!

salute!

es busca gent per treures l'ADR fa 18 anys 8 mesos #5541

• adria
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
ja esta tot definit:

de moment som 17 persones per tant ens sortira a 210 euros per cap, si arribem a 20 sortira per 190.

el curs dura del dimarts 13, al diumenge 18, curs de basic+cisternes, l'horari sera de tardes de 15:30 a 20:00. exepte disabte que serà de 9:00 a 16:30 i diumenge que sera de 8:00 a 13:30.

l'examen teoric de basic ADR sera el divendres 23 novembre i el de cisternes el 30 de novembre.

la gent que m'ha trucat per apuntar-se que hem torni a trucar perque farem una llista definita, amb els noms i cognoms i el numero de DNI.l'ultim dia per trucar-me serà aquest divendres dia 2 perque jo a la tarda enviare la llista definitiva.
tlf:627786346

s'ha d'entregar una fotocopia del DNI i del carnet de conduir,( es obligatori tenir el carnet C per fer el curs)

en principi ja esta qualsevol dubte o nova informació hem trukeu o aqui al foro.

vinga ens veiem

es busca gent per treures l'ADR fa 18 anys 8 mesos #5553

Ei Adria digues quina es l'autoescola i a on es.
Merci

es busca gent per treures l'ADR fa 18 anys 8 mesos #5565

Ep Adrià! El tema pasta al final com ho farem? Ho dic per nar si cal fer alguna transferència o quedar per passar els calers,... o lo que diguis.

Salute!

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.186 segons
Gràcies a Fòrum Kunena