Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

2a DE DESEMBRE fa 18 anys 8 mesos #5544

• futurbomber
  • Avatar de futurbomber Autor del tema
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 140
  • Gràcies rebudes: 0
Hola a tothom,

no pretenc ser Nostradamus ni crear falsos rumors ni expectatives, que quedi clar que l'única cosa que pretenc és q tothom tingui les mateixes oportunitats i que ningú, si és que es pot, tingui ventatge.

Fa unes setmanes us vaig comentar ho de l'ADR i que, pel que fa els carnets, només en puntuaria un. Doncs bé, tot continua igual.

La persona que hi ha a dintre de CCOO m'assegura que la segona setmana de Desembre, la convocatòria sortirà, així q foteu-li canya amb l'ADR que en un mes és fàcil treure-se'l.

També hi haurà novetats amb les físiques. Els que us esteu matant a fer pajarito, aneu-lo oblidant i comenceu a fer press banca. Dinamòmetre també desapareix i es substitueix per Premsa Horitzontal (al CAR també hi ha la màquina). Agilitat i piscina continua existint. Pretenen fer unes proves com més dures (com els bombers de Madrid)

Ànims a tothom, tard o d'hora entrareu.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

2a DE DESEMBRE fa 18 anys 8 mesos #5547

• firedepartment
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 425
  • Gràcies rebudes: 1
a veure si aquest rumors son certs! ja es d'agrair que ho diguis i segurament segur que hi hauran canvis, no tinc ni idea com pensen puntuar la premsa horitzontal

2a DE DESEMBRE fa 18 anys 8 mesos #5550

amb tots els respectes, però em crec totes aquestes informacions...ves no vinguis d'alguna autoescola...que treguin el pajarito no mu crec pero ke treguin el dinamometre encara menys.............i ke compti ladr encara menys.........

2a DE DESEMBRE fa 18 anys 8 mesos #5551

disculpeu, vull dir que NO EM CREC RES

2a DE DESEMBRE fa 18 anys 8 mesos #5552

• alex_md
  • Fora de línea
  • L'usuari està bloquejat
  • Missatges: 32
SI AIXO T'HO DIUEN DES DE CCOO SERA QUE VOLEN PROPOSAR-LO, PERQUE ENCARA NO S'HA NEGOCIAT RES. LES CENTRALS SINDICALS PODEN PROPOSAR LES SEVES IDEES I DESPRES, ES VEURA SI LA ADMINISTRACIO O ELS ALTRES SINDICATS HO ACCEPTEN...ADEMAS PORQUE COÑO VA A PUNTUAR SOLO UN PERMISO, Y LO DEL ADR? SI NO LO HAN PEDIDO NUNCA NO?Y ESO DE LAS FISICAS?COMO EN MADRID...NO SE PORQUE...Q VAN A PEDIR LA CUERDA TAMBIEN?LO DE LA PRENSA NO SE DE DONDE SALE, ADEMAS POR LO VISTO HACE DAÑO A LA ESPALDA ESE EJERCICIO...LOS DE SALUD LABORAL DE CCOO SE LUCIRIAN PROPONIENDO ALGO ASI, NO?

PARECE QUE QUIERAS DISTRAER A LA PEÑA CON RUMORES....TE IMAGINAS...UNOS CON EL ADR I OTROS HACIENDO PRES DE BANCA....JUAS

2a DE DESEMBRE fa 18 anys 8 mesos #5554

• alex_md
  • Fora de línea
  • Missatges: 32
EI ESTARIA BIEN, YA Q YO E TENIDO Q ESTAR AHI 5 MESES PA SACARME EL CATALAN, QUE TUBIERAS TU QUE HACER LAS PRUEBAS DE MADRID PA Q NO SE ROMPA ESPAÑA COMO DICE RAJOY

ANDAAAAAAAAA SALUT I REPUBLICA

2a DE DESEMBRE fa 18 anys 8 mesos #5555

• david-bmb
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 647
  • Gràcies rebudes: 4
Com es nota que falten poques setmanas peruqe surtin les bases....je je aki tot deu diu la seva. A veure qui encerta la travessa. Demà mateix men vaig a fer una sessio de pres banca "per si les mosques"

No te asustes si me ves retroceder alguna vez....Será que estoy cogiendo impulso.

2a DE DESEMBRE fa 18 anys 8 mesos #5557

Ei futurbomber, ja posats a especular, o no...; podries explicar en que consisteix això de la premsa horitzontal?

Els somnis són futures realitats!!

2a DE DESEMBRE fa 18 anys 8 mesos #5559

• david-bmb
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 647
  • Gràcies rebudes: 4
Si no vaig mal encaminat, crec que estas assegut amb la esquena recolzada. Els peus es recolzen a una plataforma que pot estar a uns 80º aproximadament. Has de fer força amb les cames, i has de desplassar aquesta plataforma, que entoria es la que portará el pes que hi vaigis afegint. 100, 200 ,300kg etc. El moviment que fan les teves cames és un moviment horitzontal <
>, (flexionant els genolls,evidenment).

Més o menys, s'enten la idea?

Salut.

No te asustes si me ves retroceder alguna vez....Será que estoy cogiendo impulso.

2a DE DESEMBRE fa 18 anys 8 mesos #5560

Buff quina impaciencia teniu per saber que sortirà aquest any... si només queden dos o tres semanetes. Tampoc fa falta que canvieu tot el vostre pla d'entreno perque sonin una serie de rumors jaja, que en dos semanetes que falten tampoc crec jo que es guanyi molt de temps.

Home a mi em sembla molt estrany que vulguin canviar tanta cosa d'un any per l'altre. No dic que no pugui ser, pero deixam que ho possi en dupte.

És una opinió personal, pero em sembla dificil que vulguin fer tant canvi, després de que aquest any hagin fet les opos de barcelona amb el model de les físiques de la gene. Ara que ho havien fet tot una mica en comú que ho vulguin tornar a fer diferent...sospitós jeje.

A més si les volen fer com les de madrid, el que no m'acaba de quadrar és el per que han canviat les de barna, si de fet s'apropen molt més al model de madrid que no pas les de la gene. S'hauria d'haber fet al revés no?

Tot són especulacions, i arribat a aquest punt jo ja no em crec res fins que sortin les bases publicades. Ja pot venir el senyor montilla a casa meva dient el que vulgui que fins que no ho vegi publicat de forma oficial, res.

Força i constancia!!!

2a DE DESEMBRE fa 18 anys 8 mesos #5561

Futur bomber, ets un liante. No em crec res de res.

2a DE DESEMBRE fa 18 anys 8 mesos #5566

i tant, futurbomber ets un liante de cuidado

2a DE DESEMBRE fa 18 anys 8 mesos #5567

• firedepartment
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 425
  • Gràcies rebudes: 1
si no creieu val, pero no cal criticar no sigui que us mengeu les paraules, jo tambe sabia de rumors de canvis a les proves fisiques i merits ja fa temps, si es queda igual no perdem res, i si tot fa volta almenys algu ho ha penjat al foro, aqui estem per aixo!

2a DE DESEMBRE fa 18 anys 8 mesos #5568

Hola futurbomber, no em crec el que estas dient. Pots anar a la pàgina de CCOO, i veuràs que informen que "La Generalitat i els sindicats encara no ens hem reunit per parlar de les bases, per tant tot el que es pugui llegir a internet, sobre valoracions dels mèrits de diferents cursos, són especulacions sense cap fonament." Aixó si que és una prova i no un rumor sense cap base com el que tu informes.
Tanmateix en un dels teus missatges anteriors dius "bones, si, vaig entrar a la última opo de barna... " , i em pregunto que fas perdent el temps en aquest foro per aspirants a bomber ?

Be, gràcies per la informació i molta sort tinguis en l'oposició, crec que si estudies i entrenes t'anirà molt millor, ànim.

enllaç -->

www.conc.es/fsap/s_gene/web_bombers/genbombe.htm

Sort a tothom. :wink:

2a DE DESEMBRE fa 18 anys 8 mesos #5569

Tot són rumors, però si després l'encerta què?

El problema de les oposicions és que ningú sap clarament el que acabaran dient les bases. És per això que crec bo que algú que senti un rumor (més si diu que és d'un col·lega de CCOO) ho posi en comú. Després qui vulgui entrenar-se que ho faci, i qui no doncs no. Però no critiqueu, que com després sigui cert us quedareu amb una cara com aquesta: :?

Jo personalment ho entrenaria. A més a més, si treuen el dinamòmetre i posen la proba horitzontal aquesta ve a ser tres quarts del mateix.

Salut a tots!

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.194 segons
Gràcies a Fòrum Kunena