aveure, siguem serios!! aqui cadascú pot posar el que vulgui, com si es vol dir que donarà punts el curs de domadors d'elefants o si a les fisiques demaran que facis el pi tirant del dinamometre. Pot ser que tingueu raó o que no, això ho diran les bases quan sortin.
A mi em sembla perfecte que es pengin rumors que sonen, però, després cadascú està en el seu dret de creure que es veritat o no i d'opinar, això si, respectant a la persona que ha donat la infomació. De fet per això esta el foro no? per raonar les posibles opcions que poden sortir a les bases i solucionar dubtes.
El que crec que es una tonteria es canviar tot el teu pla d'entreno per un rumor (i es una opinió, només això, que tampoc vull que us llanceu al coll jeje). Jo, personalment, el que no fare es començar a entrenar abans de les bases algo que no es oficial. Que pasa que si dilluns em diuen que una prova serà corre un kilometre d'esquenes, començare a correr d'esquenes tota la setmana? fins que al dilluns seguent algú em canvii la prova i digui que ara es amb els ulls tancats, i a tornar a començar jajaja la gent del carrer fliparia jaja. Vinga entreneu i estudieu, i no em feu gaire cas que acabareu com jo!!
Força i constancia!!!