Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

2a DE DESEMBRE fa 18 anys 8 mesos #5571

aveure, siguem serios!! aqui cadascú pot posar el que vulgui, com si es vol dir que donarà punts el curs de domadors d'elefants o si a les fisiques demaran que facis el pi tirant del dinamometre. Pot ser que tingueu raó o que no, això ho diran les bases quan sortin.

A mi em sembla perfecte que es pengin rumors que sonen, però, després cadascú està en el seu dret de creure que es veritat o no i d'opinar, això si, respectant a la persona que ha donat la infomació. De fet per això esta el foro no? per raonar les posibles opcions que poden sortir a les bases i solucionar dubtes. :D

El que crec que es una tonteria es canviar tot el teu pla d'entreno per un rumor (i es una opinió, només això, que tampoc vull que us llanceu al coll jeje). Jo, personalment, el que no fare es començar a entrenar abans de les bases algo que no es oficial. Que pasa que si dilluns em diuen que una prova serà corre un kilometre d'esquenes, començare a correr d'esquenes tota la setmana? fins que al dilluns seguent algú em canvii la prova i digui que ara es amb els ulls tancats, i a tornar a començar jajaja la gent del carrer fliparia jaja. Vinga entreneu i estudieu, i no em feu gaire cas que acabareu com jo!!

Força i constancia!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

2a DE DESEMBRE fa 18 anys 8 mesos #5580

• turuflauers
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 558
  • Gràcies rebudes: 0
Ei nanos (i nanes tb)
Sense entrar en dicussions sobre rumors certs o falsos, només vull fer un apunt sobre les físiques.
Si canviessin el pajarito per press banca i el dinamòmetre per premsa inclinada, crec que variaria bastant el prototip d'aspirant prim i resistent que fins ara caracteritzava les físiques de gene en comparació amb les antigues proves de BCN, molt més explosives i de força màxima.
També volia comentar a l'Álex_MD (com a apreciació personal) que prefereixo mil vegades més la premsa que el dinamòmetre, ja que (si està ben executat) la musculatura lumbar està ben recolzada a la respatllera de la màquina i només s'aplica força amb el tren inferior, a diferència del dinamòmetre, que estibes fins les pestanyes, com demostren per exemple les agulletes de trapezis del dia després...
Res mes... Que sigui el que vulguin, ho rebentarem igualment... :wink:
Salut!!!!!

2a DE DESEMBRE fa 18 anys 8 mesos #5582

• firedepartment
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 425
  • Gràcies rebudes: 1
si cert! i sense contar amb les marques de sang als cuadriceps i la pell dels punys penjant!! tambe es conegut el pobre noi que va sortir amb ambulancia per culpa d'una lessio (que ja tenia pero es igual, es va acabar d'esconyar) es normal que la canviin, a mes, quants anys porten amb les mateixes proves?, seria logic....

2a DE DESEMBRE fa 18 anys 8 mesos #5586

• gabriel garcia
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 5
Notícia!! M'acaben de dir que el carnet de domador d'elefants dóna punts pa les opos. Quelcom així com 0,5 ó O,6 punts..., algo així, i que te'l pots treure per 600 ó 700 euros Namíbia en 2 dies. I que hi han uns vols superbaratos, per 90 euros i/v, només uns dies de la primera setmana de desembre, en uns avions s'estos que només hi caben 30 ó 40 o passatgers, i que només lo porta un tio, que sol vestir de marinerito, alló..., a ratlles amples i blaves... però bueno, arribes al puesto... i hi han unes churriiiiis... ufff, que la flipes, bueno, és lo que m'han dit.

2a DE DESEMBRE fa 18 anys 8 mesos #5604

• muchojipidepostal
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Missatges: 239
  • Gràcies rebudes: 39
hola a tothom, nomes dir que avui han sortit les opos de mosso 1300 places vaya lujo, bueno a lo que anava, mantenen pajarito, dinamometre,navette i circuit d'agilitat, m'extranyaria molt que camviessin a la gene les nostres, adeu.

"Centra't en el que pots fer i no perdis el temps en el que està fora del teu control"

2a DE DESEMBRE fa 18 anys 8 mesos #5605

• firedepartment
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
doncs amb aixo tambe seria logic que les deixessin tal i com estan!!!mmmmm o no? :?: :roll:

2a DE DESEMBRE fa 18 anys 8 mesos #5687

• mai_mosso
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 94
tenim mes rumors frescos o no???

2a DE DESEMBRE fa 18 anys 8 mesos #5693

• firedepartment
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
bufff que jo sapiga no...pero bueno com a molt queda un mes i una setmana aixi que no crec que ens quedi gaire per patir

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.138 segons
Gràcies a Fòrum Kunena