Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

català fa 18 anys 8 mesos #5563

• edagarasa
  • Avatar de edagarasa Autor del tema
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 11
  • Gràcies rebudes: 0
Que es necesita per tenir el nivell B de català? tens que fer algun curs? pots fer algun examen directament? he nascut a catalunya, tinc la ESO i vaig deixar el Batx a mitg acavar, quin nivell representa que tinc, sisplau ajuda!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

català fa 18 anys 8 mesos #5564

• alex_md
  • Fora de línea
  • L'usuari està bloquejat
  • L'usuari està bloquejat
  • Missatges: 32
YO HICE UN EXAMEN, PERO YO SOY DE MADRD, NO HICE LA ESCUELA EN CATALAN, EL NIVEL B ES EL EQUIVALENTE A LA ESO O LA LOGSE, O SEA LA SECUNDARIA, CREO Q ES ASI, EL NIVEL C SERIA BAXILLER I EL D UNA CARRERA...PERO LLAMA A POLITICA LINGUISTICA I QUE TE LO DIGAN TIO O METETE EN GENCAT, MIRA Q SI NO LO SABES TU Q ERES CATALUFO MANDA COJONES

català fa 18 anys 8 mesos #5573

Edagarasa, si has fet la ESO et pertoca el nivell B de català, o sigui que ja en tens prou per presentar-te a l'opo. L'únic que has de fer és anar a l'institut i demanar que et facin el certificat conforme tens el nivell B de català.
Alex, no cal que diguis les coses d'aquesta manera, aixó de catalufo no se a que ve.

català fa 18 anys 8 mesos #5574

i els que hem fet EGB,?,tambe ens pertoca el nivell B?
Jo en el meu cas vaig fer 1er i 2on de FP ,pero no vaig aprovar el segon curs,tindria el nivell B,tambe?

català fa 18 anys 8 mesos #5575

Jesus, si has fet EGB també tens el nivell B.
Salut!

català fa 18 anys 8 mesos #5578

boxer va escriure: Jesus, si has fet EGB també tens el nivell B.
Salut!

Gracies Boxer,es a dir,que presentant el titol de Graduat Escolar,se su posa que tens el nivell B i no caldria presentar res mes oi? :wink:

català fa 18 anys 8 mesos #5579

• turuflauers
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 558
Ei jesus 07,
Per si de cas, amb el teu graduat escolar ves al teu centre on el vas cursar i demana un cretificat del nivell B. El convaliden automàticament, però segurament voldràn el paper amb el segell del teu centre conforme que el certifiquen, perquè no crec que al graduat especifiqui si has cursat els teus estudis en català.
Apa, salut.

català fa 18 anys 8 mesos #5581

turuflauers va escriure: Ei jesus 07,
Per si de cas, amb el teu graduat escolar ves al teu centre on el vas cursar i demana un cretificat del nivell B. El convaliden automàticament, però segurament voldràn el paper amb el segell del teu centre conforme que el certifiquen, perquè no crec que al graduat especifiqui si has cursat els teus estudis en català.
Apa, salut.

Moltes gracies,dons sembla que em tocara fer un viatge a Sta Coloma de Gramenet... :wink:
trucare per telefon abans de tot,no sigui que faci el viatge i em demanim alguna cosa mes.. :wink:

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.136 segons
Gràcies a Fòrum Kunena