Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

nivells fa 18 anys 8 mesos #5589

• petete
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Missatges: 179
  • Gràcies rebudes: 0
Hola bon dia!!

Estaba miran la taula salarial que hi ha a la pagina principal de la web de l'Agrupacio de Bombers de CCOO i m'he adonat que un bomber de la clase D (que tingui FP1), cobra bastant menys que un de clase C (FP2) i aixi succesivament.

La meva pregunta es la seguent:

Si yo soc de la clase D i estic dins del cos de bombers, hi ha algun tipus de promoció interna (amb examens i tot aixo) per poder pujar de categoria? a la categoria C, en el meu cas, per poder accedir a un millor lloc de treball.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

nivells fa 18 anys 8 mesos #5590

Al nivel C se accede por promoción interna. Se valoran diferentes titulaciones y cursos realizados, ahora ha salido una convocatoria, si te interesa puedo colgar la relación de titulaciones y cursos, que puntúan.
Nivel C, es Bombero de 1ª.

nivells fa 18 anys 8 mesos #5591

Doncs potser sóc jo pero si ja hem sembla una aberració atrevir-se a parlar de proves físikes o de conducció (i ke consti ke en algun moment segur ke ho he fet) ja em sembla una animalada parlar de sous i promocions internes...

Jo em centraria en ser bomber k, personalment es el k persegueixo jo perke tinc la sort de ser voluntari i una nit a foc o ajudar algu atrapat dins un cotxe no te preu ni sou ke valgui...

K konsti k no es cap critica ni res, es simplement un punt de vista

Anims a tots k ja ens keda menys!!

Si el cel és tan perfecte com diuen, a mi que em busquin al infern!

nivells fa 18 anys 8 mesos #5592

• firedepartment
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 425
  • Gràcies rebudes: 1
romeu22 esta molt be el teu punt de vista, pero crec que tambe es logic preocuparte de com podras viure un cop entris de bomber i saber quan cobraras per salvar vides com tu dius, no podras pagar l'escola als teus fills sent voluntari aixo t'ho asseguro.
Tots idolatrem una mica la feina dels bombers, pero quan entres no deixa de ser un treball com un altre, no te mes merit que els d'ambulancies, policies o serveis judicials, i al final el que conta a part de realitzar un bon servei es el sou a final de mes. (es la meva opinio)

nivells fa 18 anys 8 mesos #5598

Simplement el ke volia dir és ke hi ha un moment per tot i ke no crek k aket sigui el moment. I de voluntari no en viure,és evident, pero tenir una mica de vocació no té res de dolent

En fi, no he dit res

Salut i Ànims!!!

Si el cel és tan perfecte com diuen, a mi que em busquin al infern!

nivells fa 18 anys 8 mesos #5599

• petete
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Missatges: 179
Romeu22, com el company "firedepartment", veig llogic i normal el teu punt de vista igual que tambè es llogic que m'interesi per com esta el tema en promocions internes, sou i moltes altres coses referides al lloc de treball que per circumstancies ja he trobat resposta sense haver de recurrir al forum.

Nomes era per saber una mica mes del tema. Gracies a straaik per la resposta, pero tinc un dubte mes...

es veritat que bomber de 1ª ja es de clase C, pero segons les taules de l'Agrupacio de CCOO, hi ha un caporal de clase C i un altre de clase D, com es aixo?

nivells fa 18 anys 8 mesos #5620

Petete, es cierto. Pero eso ya sale en la convocatoria a cubrir. La diferencia estaría en caporal de la escala básica (Nivel D), y caporal de la escala técnica (Nivel C). Es una cosa un poco rara que pasas de ser un nivel C a un nivel D, pero así esta la casa...

nivells fa 18 anys 8 mesos #5649

• luís mejía
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 112
Salutacions.

Actualment no pots ser caporal de l'escala bàsica, només queden uns pocs que en el seu dia no van voler o no van poder pasar a ser caporals de l'escala tècnica.

S'acomiada molt cordialment:
Luis Mejía.
  • Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.175 segons
Gràcies a Fòrum Kunena