Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

ignifugacio fa 18 anys 8 mesos #5667

• david-bmb
  • Avatar de david-bmb Autor del tema
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 647
  • Gràcies rebudes: 4
Pregunta:

El procés d'igniugació d'un material textil, es millor si esta fet:

a)En el rpocés de filatura
b) Qualsevol dels tres processos és iogual de bó.
c) En el lloc on s'ha isntalat
d) En la fase d'acabat

Jo per eliminació diria que és la a), pero a veure si algú sap la resposta correcta i el motiu.

Una 2ª pregunta que tinc dubtes:

Segons el que marca actualment l'European Resucitaction council, en el suport basic de l'adult:

a) Avaluarem en primer lloc l'estat de consciència, i a continuació, si el pacient està insconscient, obrirem la via aèrea, avaluarem la ventilació, i si aquesta és defectuosa, alertarem.

b)... Descartada.
c)... Descartada.
d)Avaluarem en primer lloc l'estat de consciència, i a continuació, si el pacient està insconscient, obrirem la via aèrea, avaluarem la ventilació, i si aquesta és defectuosa, donarem dues insuflacions i posteriorment alertarem.

Segons tinc entés, en la valoració primaria, 1º es valora la consciencia, després la respiració, i per últim el pols, per tant la resposta d la pdoriam descartar? Ara bé, la resposta a) tb diu que despres de valorar la ventilació, si aquesta defectuosa, s'ha de alertar, pero no mirem el pols?

Algú que em pugui aclarir-ho una mica?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

No te asustes si me ves retroceder alguna vez....Será que estoy cogiendo impulso.

ignifugacio fa 18 anys 8 mesos #5668

El procés d'igniugació d'un material textil, es millor si esta fet:

a)En el rpocés de filatura
b) Qualsevol dels tres processos és iogual de bó.
c) En el lloc on s'ha isntalat
d) En la fase d'acabat

Sense dubte és la A, perquè aixó fica al test, i és així ni més ni menys que per a ignifugar un teixit serà millor quan encara no està fet (ja que al ignifugar amb l'agent que sigui, es més fàcil cobrir tota la superfície del cos del teixit)
Una 2ª pregunta que tinc dubtes:

Segons el que marca actualment l'European Resucitaction council, en el suport basic de l'adult:

a) Avaluarem en primer lloc l'estat de consciència, i a continuació, si el pacient està insconscient, obrirem la via aèrea, avaluarem la ventilació, i si aquesta és defectuosa, alertarem.

b)... Descartada.
c)... Descartada.
d)Avaluarem en primer lloc l'estat de consciència, i a continuació, si el pacient està insconscient, obrirem la via aèrea, avaluarem la ventilació, i si aquesta és defectuosa, donarem dues insuflacions i posteriorment alertarem.

Segons tinc entés, en la valoració primaria, 1º es valora la consciencia, després la respiració, i per últim el pols, per tant la resposta d la pdoriam descartar? Ara bé, la resposta a) tb diu que despres de valorar la ventilació, si aquesta defectuosa, s'ha de alertar, pero no mirem el pols?

Si, però ara diuen que abans de tot, dues insuflacions i després lo que segueix, és adir 2 insuflacions, després alertes i després mirar cor i 30-2

ignifugacio fa 18 anys 8 mesos #5670

David, com a dit el company la primera pregunta és la a)-, principalment perque és la millor manera de mantenir la propietat de ser ignífug del material. Si ho fem al procés d'acabat o una vegada instal.lat, amb el temps, i al netejar-lo acabarà perdent cada vegada més la aquesta propietat

La segona no estic del tot d'acord amb que primer s'hagin de fer 2 insuflacions. Segons tinc entés ara vas directament a les compresions (30), després ja es fan dues insuflacions i es continua fent 30:2. Al European Resuscitation council, et diu que quan estas obrint la via aerea mitjançant front-mentó as de deixar el pulgar i l'índex de la mà del front lliures, per si fa falta fer una insuflació de rescat, pero no obliga a fer-ho.
El que si obliga es a començar amb 30 compresions si veiem que no respira, això sí, després de demanar ajuda. Per tant jo diria la a)-.

Això és el que diu l'European Resuscitation council 2005, a no ser que en aquest dos ultims anys hagin fet alguna modificació i estigui equivocat.

Força i constancia!!!

ignifugacio fa 18 anys 8 mesos #5671

• alfons figuerola
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 5
  • Gràcies rebudes: 0
Hola.

Envio escrit trobat per la red:

Existen tres métodos principales de ignifugación:

Transformación molecular del material en el proceso de fabricación
Incorporación al material durante el proceso de fabricación de aditivos inhibidores
Aplicación de recubrimientos sobre el material acabado e incluso colocado en su lugar de uso
Ahora bien, no se duerma en los laureles ya que, con el transcurrir del tiempo, el material tratado puede llegar a perder sus propiedades, sobre todo cuando las aplicaciones del ignifugante se han llevado a cabo sobre el material acabado o instalado.

Suposo que aixo respon a la pregunta A) com acertada.

Salut...

ignifugacio fa 18 anys 8 mesos #5672

• kikiskywalker
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 641
Jo estic amb el company chaito, les insiflacuons ja no es donan al principi (a no ser q sigui un nen) es pasa directament al 30:2, llavors, abans de fer la reanimació s'ha d'alertar pq vingui la ayuda el més aviat possible i desprès començar a fer la reanimació, i insisteixò, segons el protocol de SVB en adults, no en nens, q en aquest cas serien 5 insuflacions, seguim amb un 30:2 durant un minut i s'alertarà.
En quant al tema de mirar el pols...a vera...si respira (encara q sigui malament) te pols o sigui q no fa falta mirar-l'hi i si no respira igualment es pasa directament al 30:2 pq si no respira...es q esta xungo, asi q ya no es porta gaire això de mirar el pols, només es pren el pols per si vols saber si arribar sang a les puntes de les extremitats per si hi hagut algun tall de alguna arteria.

del altre tema ni zorra pero si esteu tan segurs...serà això

El que no em mata, em fa més fort

ignifugacio fa 18 anys 8 mesos #5676

Haviam: A la pregunta no se´ns diu que hi hagi aturada cardio-respiratoria. Només ens diu que hi ha aturada reespiratoria, per tant les compressions no s´han de fer. Si hi ha aturada respiratoria farem 2 insuflacions per saber si hi ha obstrucció a la via aèria, alertarem i contiunuarem amb les insuflacions.

ignifugacio fa 18 anys 8 mesos #5677

• david-bmb
  • Avatar de david-bmb Autor del tema
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 647
  • Gràcies rebudes: 4
Així dons, entenc pel que diu el company blue ray que suport bàsic és aturada respiratoria, i suport "vital" basic és aturada cardio-respiratoria?
De ser així estic totalment d'acord que la resposta correcta sería fer 2 insuflacions y alertar. ¿No?

No te asustes si me ves retroceder alguna vez....Será que estoy cogiendo impulso.

ignifugacio fa 18 anys 8 mesos #5679

Segons m'han dit, el problema es plantejar a qui va dirigida. Si va dirigida a persones que estan presenciant l'accident, sense nocions de primers auxilis, encara que sigui només parada respiratoria comences amb massatge cardiac directament. Per això el European Resuscitation Council és lo més basic, i et dieun que comencis amb compresions, perque en el temps que tardes en trobar el pols ja ha entrat en parada cardiaca.

Si la pregunta va dirigida a persones amb nocions bàsiques de primers auxilis llavors si que s'ha de fer el que diu en blue ray, insuflacions intentant mantenir i recuperar la respiració. Si fas algun curset de primers auxilis, socorrista, et diran lo de les insuflacions.

Per exemple, això, al llibre de CCOO crec que està possat com que tu tens nocions de primers auxilis, ja que esta tret del temari de l'escola de bombers. Pero clar, el dilema es que nosaltres, els opositors, encara no som bombers.

Força i constancia!!!

ignifugacio fa 18 anys 8 mesos #5682

• kikiskywalker
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 641
en sembla q us equivoqueu nois...segons llibre de primers auxilis de creu roja q es basa en l'European Resucitaction council del 2003. protocol a seguir:
-comprovar conciencia--->NO
-obrir vies i comprovar respiraciò--->NO
netejar la boca si te objectes
-trucar 112 o demanar auxili---> excepte si la conciencia es tracta de traumatismes, ennuegada o ofegament q llavors farem la respiració artificial i l'aplicarem un massatge cardiac durant un minut abans de trucar.

Però el problema es q això es va acutalitzar el 2005 i tot això ja no es fa, ara s'aleta i es pasa directament al RCP encara q estigui ennuegat o ofegat o el que sigui.(excepte en pediatria q es farà 5 insuflacions i RCP durant 1 minut abans d'alertar

Ara tenim q saber de quan es aquesta pregunta si abans del 2005 o desprès del 2005, pq llavors serà un resposta o una altre.

El que no em mata, em fa més fort

ignifugacio fa 18 anys 8 mesos #5684

Mi he fixat millor, i al mateix European Resuscitation council hi ha les dues opcions. La que diu en Kikis es la de la secció 1 que es SVB en adults. L'altre, la de les insuflacions, es la secció 4, que es SVA en adults. La primera, com jo deia, és per persones que no tenen nocions de primers auxilis i la segona per gent que si.

En principi el que demana el temari de l'última convocatoria es el SVB, per tant es farien les compresions directament. Ara, no se jo que es el que realment volen, potser si tenen en compte el SVA i la cagas contestatnt. Depen a qui vagi dirigida la pregunta, aquesta és la pua.

Força i constancia!!!

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.170 segons
Gràcies a Fòrum Kunena