Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

sots-inspector fa 18 anys 5 mesos #6814

• luís mejía
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 112
  • Gràcies rebudes: 0
Salutacions.

Dolomiti va escriure: Hola nois!
Acabo d'acabar la carrera d'arquitectura i estic molt interessat en les oposicions per inspector i sotsinspector. És la mateixa oposició?
Tot just m'estic començant a informar i veig que el tema dels apunts serà difícil d'aconseguir.
En tot cas estic interessat en qualsevol grup d'estudi que s'organitzi, aixi que podeu comptar amb mi.

Són dues oposicions diferents, que alguna vegada s'ha fet a l'hora, però et pots presentar a les proves de les dues sense problemes ni cap impediment per part de la Gene. Molta gent es presenta a ambdues oposicions.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

S'acomiada molt cordialment:
Luis Mejía.

sots-inspector fa 18 anys 5 mesos #6824

sots-inspector fa 18 anys 5 mesos #6854

Bones a tothom,

algú pot comfirmar que la prova de coneixements és escrita i s'ha de desenvolupar els temes o sigui que de tipus test res de res?

merci!

sots-inspector fa 18 anys 5 mesos #6863

ieps!!

si, t'ho confirmo, son preguntes a desenvolupar, res de tests (almenys a la ultima convocatoria)

salut!!!

sots-inspector fa 18 anys 4 mesos #7976

gguinjoan!

em sembla entendre que tu t'hi vas presentar a la ultima convocatòria... Vas tenir sort? espero que si i ke ja estiguis dins!! però... et volia demanar a veure si podries compartir els teus apunts...? mmmm? sé que la feina de fer-los i recopilar-los val molts diners! estic disposat a pagar i tot!!

i si encara no hi has entrat i vols companys d'estudi....

merci!

sots-inspector fa 18 anys 4 mesos #8003

eei rob
doncs res de ser sots-inspector encara :-(
de moment a fer la campanya forestal com (quasi) tots i totes les opos que es diginin a treure ... jeje
lo de l'examen ho sé per un company que s'hi va presentar a la última i m'ho va dir, a més em sembla que a les bases ho posava, tot i que aquest document crec que ja no està penjat a la web de convocatòries
el que si que em presento és a la convocatòria de 5 interins, q veure què passa ..
tema temari, doncs m'ho vaig fent com puc, estic a mitges, una mica d'aqui, una mica d'allà, la biblio de la uni, companys, webs, etc ..... realment hi ha molt de fato.
salut!!

sots-inspector fa 17 anys 4 mesos #21709

• aparellador
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 460
  • Gràcies rebudes: 0
Salut companys!!!

Jo també hi estic interessat, sóc arquitecte tècnic en actiu i no sé si podré ajudar en quelcom a algú però per al que pogeu necessitar Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. .

El dubte que tinc és ben bé quina és la funció del sot-inspector? no sé si el que realment vull és la escala bàsica eh.... ni idea... en tot cas, viam si algú m'ho sap dir quina diferència hi ha i si funcionen per torns igual o és una feina de dedicació "tradicional".

Per altra banda... m'ofereixo a participar en grups d'estudi i preparar algún temari si es proposa això de repartir-ho.

Salut

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.228 segons
Gràcies a Fòrum Kunena