Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

sots-inspector fa 18 anys 6 mesos #6390

• lluquet
  • Avatar de lluquet Autor del tema
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 49
  • Gràcies rebudes: 0

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

sots-inspector fa 18 anys 6 mesos #6399

Uf, no és per res, però si de bomber pelat és xungo, no m'imagino de sotsinspector, suposo que serà més fàcil si es té experiència en categories inferiors (oficial, sergent) perquè sinó, en tot això de que el 65% de les places son per concurs intern i tal... no te digo na

sots-inspector fa 18 anys 6 mesos #6400

Doncs jo hi estic interessat. Per sots-inspector amb una diplomatura en tens prou, no?

Salut!

sots-inspector fa 18 anys 6 mesos #6626

Molt Bones!

és el primer missatge que escric aquí i no se gaire bé com funciona... Jo estic molt interessat en preparar-me per les opos lliures pel carrec de sots-inspector i m'he mirat les bases. Sembla que necessites com a minim una diplomatura, enginyeria tècnica, etc...
Després les proves fisiques no semblen tant dures com les de escala bàsica (està clar que no), però el que sembla realment xungo són les teòriques i que t'acabin agafant.
He llegit que de 10 places 7 eren per opos lliures i 3 per promoció interna. El que no acabo d'entendre es com funciona la fase de concurs on es compten els punts per haver estat en el cos i altres mandangues que no em queden clares. si algú sap com funciona, me'n podria fer 5 cèntims?

i per finalitzar: On et preparen per ser sots-inspector?

Apa ànims!

SIAU

sots-inspector fa 18 anys 6 mesos #6645

algú té les últimes bases de sots-inspector? a la pàgina de convocatòries de la generalitat no surt...

sots-inspector fa 18 anys 6 mesos #6647

Les bases que jo he vist son les de convocatories anteriors.... jo em pensava que les bases sortien al mateix temps que la convocatoria d'oposicions... com funciona?

sots-inspector fa 18 anys 6 mesos #6654

• luís mejía
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 112
Salutacions.

Primer surt la convocatòria de les places i després surten les bases.

Amb respecte a on es poden preparar les opos per inspector, sots-inspector, t'he de dir que no hi ha acadèmies.

El que fa la gent és juntar-se varis i cadascú preparar uns temes per després posar-los en comú. També pots demanar-ho a algú que coneguis que ja s'hagi presentat, encara que al ser uns apunts totalment "artesanals" estan força buscats i cotitzats.

S'acomiada molt cordialment:
Luis Mejía.

sots-inspector fa 18 anys 6 mesos #6666

• kartefour
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 82

apudeltro va escriure: algú té les últimes bases de sots-inspector? a la pàgina de convocatòries de la generalitat no surt...

Hola Apudeltro!
No tinc les bases però si els codis de les convocatòries últimes, et poden ajudar a la busqueda de les bases corresponents:

Categoria de sotsinspector/a (06/06)
Categoria d'inspector/a (05/06)

sots-inspector fa 18 anys 6 mesos #6696

Molt Bé!
ja veig que això d'aconseguir els apunts serà tot una odissea!
El que no veig clar es en que et pots basar realment per saber fins a quin punt preparar-te un tema.... Cal arribar a ser un catedràtic d'estructures, o de quimica?? alguna cosa més o menys normalitzada hi ha d'haver, no? per que l'index de temari de les bases sembla una broma! de mal gust, je je je!

Bueno es qüestió d'agafar aire i començar!
si algú em pot ajudar a trobar apunts li agrairé moltissim!

SIAU!

sots-inspector fa 18 anys 6 mesos #6730

Home, si al menys sapiguessim quin és el temari... ja no desenvolupat, sinó amb els temes que hi entren ja podriem començar a treballar-nos els apunts.

sots-inspector fa 18 anys 6 mesos #6743

Ei!
El temari és un index de 47 punts que pots trobar a: www.gencat.cat/oposicions
Et surten un llistat d'oposicions a l'esquerra i cap al final hi ha l'apartat de temàri i entre ells bombers... has de clicar allà i ja ho trobaràs.
Ja em diràs algo si aconsegueixes apunts, eh?

apa SIAU!!

sots-inspector fa 18 anys 6 mesos #6749

Deu ni do... Només de veure-ho m'he espantat :lol: Aquí hi ha feina per molts dies (i bastanta gent). De fet no m'extranya que no hi hagi cap temari a la venda, doncs en cas d'aprofundir una mica en els temes surten un nombre exagerat de pàgines.

Tot i així, és el que s'haurà d'estudiar...

sots-inspector fa 18 anys 6 mesos #6771

pel que comenteu del nivell fins a on s'han d'aprofundir els temes, doncs jo diria que és un nivell de 1er de carrera aprox., penseu que l'examen teoric eren 15 preguntes per desenvolupar (res de tests) en 3h30, això son uns 15min per pregunta, i no hi ha problemes de càlcul complicats (que jo sàpiga no es pot portar calculadora)

salut!

sots-inspector fa 18 anys 5 mesos #6810

Hola nois!
Acabo d'acabar la carrera d'arquitectura i estic molt interessat en les oposicions per inspector i sotsinspector. És la mateixa oposició?
Tot just m'estic començant a informar i veig que el tema dels apunts serà difícil d'aconseguir.
En tot cas estic interessat en qualsevol grup d'estudi que s'organitzi, aixi que podeu comptar amb mi.

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.215 segons
Gràcies a Fòrum Kunena