Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

OPO 2008 fa 18 anys 6 mesos #6396

• nieto56
  • Avatar de nieto56 Autor del tema
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 7
  • Gràcies rebudes: 0
Hola bona tarda sóc en NIETO i volia saber si algú té idea de quan sortiran les opos de 2008 aproximadament. Gràcies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

OPO 2008 fa 18 anys 6 mesos #6397

• ungoliath
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1065
  • Gràcies rebudes: 314
Sento dir-te que apart de RADIO MACUTO, que ho sap tot, els demés no en tenim ni punyetera idea de quan sortiran, crec que ni ells ho saben...

És més de fet les opos que han de sortir son les del 2007... així que imaginat si anem malament!!!

Suposo que les 2007 Sortiran abans de Juny per tenir temps de fer examens i començar l'escola al Setembre... i les de 2008 si tot va bé compta que cap a finals d'any sinó és que les junten o se les passen pel forro o senzillament com aquestes... surten amb 1 any de retard!!!

Salut, ànims i paciencia!!!

Força i Constància

OPO 2008 fa 18 anys 6 mesos #6398

Jo crec que les de 2007 seran les del 2008, i les del 2008 ( a saber)

OPO 2008 fa 18 anys 6 mesos #6401

• nieto56
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member

Ungoliath va escriure: Sento dir-te que apart de RADIO MACUTO, que ho sap tot, els demés no en tenim ni punyetera idea de quan sortiran, crec que ni ells ho saben...

És més de fet les opos que han de sortir son les del 2007... així que imaginat si anem malament!!!

Suposo que les 2007 Sortiran abans de Juny per tenir temps de fer examens i començar l'escola al Setembre... i les de 2008 si tot va bé compta que cap a finals d'any sinó és que les junten o se les passen pel forro o senzillament com aquestes... surten amb 1 any de retard!!!

Salut, ànims i paciencia!!!

Gràcies per l'informació

OPO 2008 fa 18 anys 6 mesos #6402

• nieto56
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
Gràcies a tots dos

OPO 2008 fa 18 anys 6 mesos #6403

Bones,
Seria possible que al mateix any es convoquessin 2 oposicions per separat?? Jo m'estic desesperant, fa un temps vaig renunciar a un treball pensant que les opos sortien ja però pel que veig la cosa va per llarg, i el pitjor és que pot ser que encara tardin alguns mesos...és clar que per opositar has de tenir molta autoesitma i motivació.
Jo no sé vosaltres però a mi els companys cada 2 per 3 em van preguntant..."i tu? no fas res de res???" costa explicar que et dediques per bomber i mentrestant no guanyes ni un duro tenint 26 tacos.
Bueno...ja us he deixat anar un rotllo per defogar-me. Salut i força al canut!!!
PD: per cert algu podria dir quina és la mitja d'oposicions que fa la gent abans no entra. Aquesta és la meva primera. Ja sé que és molt relatiu, però una aproximació...
Apa, deuuuuu

OPO 2008 fa 18 anys 6 mesos #6409

• alfa34
  • Visitant
  • Visitant
Ep!!! Lluisva tu tranki que tens temps, i la gent dixa-la cantar.
No es per fer pena a ningú si no el contrari donar-vos anims a tots, però jo vaig plegar d'una molt bona feina, estic casat i tinc un fill de 3 anys i per colmo a finals de febrer faig 35 tacos, que he de fer plorar? NOOOOOO jo fins el dia avans del meu aniversari no deixaré d'estudiar ni d'entrenar. o sigui que aviam si es desperten d'una piiiiiiiiiiiiiiiip vegada i ens treuen les dixoses bases.

Res el que diuen:
Salut i feina i un lloc on amagar l'eina, i si no força a la ma per poderse-la pelar!!

Ale :D :D :D

OPO 2008 fa 18 anys 6 mesos #6412

• futurbomber
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 140
Almenys sembla q pots mantenir-te sense treballar...hi ha gent com el company d sota que té un fill...dubto q mengi de l'aire...tens sort, noi, tu i molta més gent q "només" us dediqueu a opositar.

lluisva va escriure: Bones,
Seria possible que al mateix any es convoquessin 2 oposicions per separat?? Jo m'estic desesperant, fa un temps vaig renunciar a un treball pensant que les opos sortien ja però pel que veig la cosa va per llarg, i el pitjor és que pot ser que encara tardin alguns mesos...és clar que per opositar has de tenir molta autoesitma i motivació.
Jo no sé vosaltres però a mi els companys cada 2 per 3 em van preguntant..."i tu? no fas res de res???" costa explicar que et dediques per bomber i mentrestant no guanyes ni un duro tenint 26 tacos.
Bueno...ja us he deixat anar un rotllo per defogar-me. Salut i força al canut!!!
PD: per cert algu podria dir quina és la mitja d'oposicions que fa la gent abans no entra. Aquesta és la meva primera. Ja sé que és molt relatiu, però una aproximació...
Apa, deuuuuu

OPO 2008 fa 18 anys 6 mesos #6430

jo tinc 32 anys i dos fills,de 3 i 6 anys,i t´asseguro que no mengen aire precissament :lol: :lol: :lol:

m´ha fet molta gracia,la veritat es que si et dediques principalment a preparar les opos,tens una mica d´avantatge,peró els que treballem ,també ens ajuda per la motivació extra que tenim.

Penso,que tenir mes o menys edat o treballar o no treballar, t'ajuda en unes coses i et perjudica en altres,al final pasaran els millors,i aixó es el que compte :wink:

OPO 2008 fa 18 anys 6 mesos #6432

Bueno jo volia comentar que per als que ja tenen trenta i tants que tranquils, que si no podem entrar a Gene o Barna que es fan més opos pel mon en que no demanen límit d'edat (com als consorcis del País Valencià) i que a la llarga els límits d'edat s'acabaran a Catalunya perquè és realment (anticonstitucional) a més, la mitjana d'edat en la qual un humà està en forma a canviat i tallar als 35 ja no té rao de ser
Apa a entrenar i estudiar que mai es tard

OPO 2008 fa 18 anys 6 mesos #6487

Volia fer un petit comentari a lo dit al company referent a les opos del pais valencia.
Comunicar que als consorcis del pais valencia demanen llimit de edat mes alt que a catalunya pero vos tinc que dir que a valencia la dificultat no esta en la edat, en les fisiques o teoriques, sino en el trifasic que tingam cada un, en valencia (sobretot en els ajuntaments) si no tens alguna amistat es imposible passar el ultim examen, o dic per experiencia.
Una salutacio i sort a tots.

OPO 2008 fa 18 anys 6 mesos #6491

Jo a Castelló també em vaig quedar a l'últim exàmen, i si és cert que has de teni padrí, però jo ho deia pel tema de l'edat, no sé realment com estan els altres consorcis,però al de Castelló no hi ha límit d'edat...I et diré per què: perquè sinó no poden entrar els interins que ja tenen certa edat

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.239 segons
Gràcies a Fòrum Kunena