Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Per lliure o academia? fa 18 anys 6 mesos #6414

• víctor
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Missatges: 307
  • Gràcies rebudes: 0
Hola, estic començant a preparar seriosament les oposicions i estic valorant apuntarme'n a una academia d'aquestes que et preparen, sobre tot pensant en el tema entrevistes personals etc. Voldria consell sobre si et serveixen d'ajuda o no, sempre que un estudïi i es prepari fisicament es clar. Si alguns de vosaltres va a alguna, o ha anat, si us plau la vostra opinió i consell. He anat a una a informarme'n i la veritat, no m'ha semblat del tot malament, el tema pasta es el que més em fa dubtar :roll: Bé doncs, un salut i força!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Per lliure o academia? fa 18 anys 6 mesos #6416

• firedepartment
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 425
  • Gràcies rebudes: 1
doncs si no vas malament de pasta si que seria bo començar amb una escola, ja que actualment si que son competents no com fa 4 anys, i a mes coneixeras a gent i no et prepararas sol que es un handicap, si vols fer per lliure pots comprarte un temari i despres estar atent per quan sortin cursos dels sindicats que son mes economics i no estan malament

Per lliure o academia? fa 18 anys 6 mesos #6418

La meva opinió a títol plenament personal: He anat a dues academies per preparar les físiques i altres llocs com sindicats per preparar en cursos la teòrica. Actualment preparo le soposicions per lliure i la cosa em va molt millor. Pots adaptar millor els teus horaris, estalvies molta pasta pero està clar que el nivell de sacrifici i força de voluntat ha de ser major. Per contra no coneixes tanta gent del mundillo opos pero t'acabes enterant de tot per un igual.

Potser si que és aconsellable començar en alguna academia i despres fer-ho per independent. En el tema entrevistes si que és molt aconsellable anar a un psicoleg o algo semblant. En una academia el tema entrevista acostuma a deixar molt que desitjar.

Bona sort i endavant!

Salut i República!

Per lliure o academia? fa 18 anys 6 mesos #6421

• víctor
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
Moltes gracies per les vostres opinions. Segurament m'apuntaré a alguna. Intentaré escollir bé, mentrestant continuaré entrenant i estudiant.
Gracies i sort!!

Per lliure o academia? fa 18 anys 6 mesos #6427

jo crec que les academies són molt importants.
crec que lo seu és:

Quan comences, fes una llegida a un temari.
Després fer un o dos cursos per que t'orientin.
I dspres seguir entudiant pel teu compte.

pel que fa a les físiques, crec que és molt important, si al menys no estàs amb una academia, fer-ho en un grup constituit i que tingui un horari i una disciplina. (com que és molt difícil, lo seu és academia/entrenador)

pel que fa a l'entrevista....doncs jo no crec que s'hagi d'anar a psicòlegs. ja que depen en mans de qui caiguis, et pot costar la opo.
el tema de l'entrevista és tan subjectiu que tan et poden orientar bé com totalment al contrari. així que crec que cada un ha d'anar CALMAT I SENT ELL MATEIX.

Per lliure o academia? fa 18 anys 6 mesos #6434

Jo estaba a la mateixa situació que tu ara fa un mes, e estalviat i jo estic en 2 academies una preparant les fisiques i una altre per les teoriques, crec que com hab dit els companys es millor començar per academia perque t'orientin una miketa. Jo també soc d'hospitalet i m'ho prepar-ho aqui mateix

Per lliure o academia? fa 18 anys 6 mesos #6436

• víctor
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
Osti pichen i a quines academies estas? son de per aqui? Les recomanes? Si algú coneix alguna més que m'informi si us plau. Gracies una altra vegada!!

Per lliure o academia? fa 18 anys 6 mesos #6440

Hola pichen,
Ens podries dir a quina academia vas a perparar-te les fisiques??
Què tal és l'ambient? ho recomanes?
Apa nois res més
deuu

Per lliure o academia? fa 18 anys 6 mesos #6442

• firedepartment
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 425
  • Gràcies rebudes: 1
Per en koala; se que entrenar per lliure estalvies molta pasta i demes, pero ojala no et toqui preparar les fisiques a dues setmanes de les proves tot solet com hem va tocar a mi, fa falta mes que força de voluntat...

Per lliure o academia? fa 18 anys 6 mesos #6459

koala, como tu bien comentas ,entrenastes y estudiastes en 2 academias, eso seguro que te dio base, y actualmente entrenas solo y segun tu te funciona mejor,seguro que no encontraste el grupo idoneo para conseguir tu maximo nivel ,repetando cualquier opinion personal, lo que esta muy claro es que todos los deportistas de nivel no entrenan solos, y seguro que tienen mucho mas nivel que nosotros,....solo es mi opinion,..............

Per lliure o academia? fa 18 anys 6 mesos #6511

MMmmmmMhh..... mirat be això de les academies Victor! jo vaix estar apuntat en una i almenys aquella no te l'aconsello, per que vaix pagar un pastón i res de res, m'ho van pintar tot molt bonic al principi, pero l'unic que feien era donarte un temari, bastant bo per cert, i espavilat! ara m'estic miran això de feste fort que te molt bona pinta i és molt més´econòmic :wink:

Per lliure o academia? fa 18 anys 6 mesos #6538

Edagarasa va escriure: MMmmmmMhh..... mirat be això de les academies Victor! jo vaix estar apuntat en una i almenys aquella no te l'aconsello, per que vaix pagar un pastón i res de res, m'ho van pintar tot molt bonic al principi, pero l'unic que feien era donarte un temari, bastant bo per cert, i espavilat! ara m'estic miran això de feste fort que te molt bona pinta i és molt més´econòmic :wink:

ei,edgarasa,podries dir una miqueta ,aixins per sobre,com esta el tema de festefort? em refereixo sobretot,a preus,horaris,especificar una mica
pot ser a mi tambe m´interessa, :wink:
salut

Per lliure o academia? fa 18 anys 6 mesos #6541

• víctor
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
I si de pas ens pots dir a quina academia vas estar apuntat també estaria way!!

Per lliure o academia? fa 18 anys 6 mesos #6545

XD l'academia master d... em van clavar molts calers, i numés em posaven examens de seguiment, pero el personal no tenia massa idea de res, mes que res era estudiar a casa, yo personalment crec que no val la pena... en cambi això de festefort, encara no me apuntat pero he parlat amb un dels preparadors fisics i em va dir que ells feien clases teòriques d'asistencia amb un grup que s'esta preparan el mateix, i a part fan psicotècnics i també preparen per les físiques. No se mira-ho a la web que ho posa tot :wink:

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.182 segons
Gràcies a Fòrum Kunena