aquest missatge és per advertir a tots aquells (i totes aquelles) que estigueu buscant autoescola per treure-us algun dels múltiples carnets, que no aneu a L'autoescola el Remei de Granollers. Ja va haver-hi un post sobre els diversos problemes amb aquesta autoescola (retards de fins a 7 mesos per a començar amb les pràctiques,...), però he pensat que seria bona idea fer una espècie de llista amb quines autoescoles són de fiar i quines no...
Jo m’hi vaig apuntar per treure’m el C+E i em van fer una oferta per fer el D. Després de 7 mesos d’espera per a començar les pràctiques (amb disposició d’horaris casi absoluta per part meva), vaig aprovar el C+E a la primera. El mateix dia d’aprovar, vaig dir que podia pujar a teòrica del D quan vulguéssin, i em van dir que ja em dirien alguna cosa. Una setmana després, sense haver rebut resposta, vaig trucar i em van dir que el meu contracte per al carnet D (que era el mateix que pel C+E), m’havia caducat (ja el tenia tot pagat, per avançat) i que si volia fer-lo, l’havia de tornar a pagar...
Bé no cal que expliqui res més, no hi he pogut fer res i estic pensant de si treure’m el D (en una altra autoescola) o sudar. Només volia advertir a aquells que encara no tenen els carnets, a quina autoescola no han d’anar EL REMEI (GRANOLLERS).
Apa, salut!!
Guillem
PD: Aquest post també pot servir per a recomenar “bones” autoescoles...
Jo tb hem vaig treure el C i D a aquesta penosa autoescola!!!
Un dubte.El contracte et deia alguna data de caducitat?Jo no tenia cap condició com aquesta,o això hem sembla
Suposso que hauras lluitat per els teus drets però jo no passaria pq es molta pasta,no t'apuntis a altra autoescola i fota-l'hi canya a aquesta gent IMPRESENTABLE i que et donin el servei q vas pagar.
Q tal les pràctiques amb Jose Luis?Sense comentaris!!!!
Jo soc de Granollers, m'estic treient el C a l'autoescola que hi ha al costat de la Remei, es l' A.P.E.C. i molts matins havia de veure com alumnes de la del Remei havien de marxar cap a casa renegant pq sense previ avís un dia més no obrien, t'enenint en compte que hi ha molta gent que ve de fora "pq es veu que aquí a Granollers fan preus especial" és una putada. En quan a l' A.P.E.C. tampoc hi puc tirar flors, son econòmiques i això fa que hi hagi molta afluència de gent i per tant cua a l'hora de anar a exàmen i de poguer fer pràctiques, alguns profes mal carats, bordes i arriben tard, els amos, en Gabriel i en Luis molt amables i simpàtics, per cert baix suspendre fa un mes la circulació i torn-ho a examen aquest divendres, he hagut d'esperar 1 mes per poguer fer pràctiques, no se si és molt o no en comparació a d'altres autoescoles.
Ja puc aprovar sino ja em puc despedir d'aquesta convocatoria d'oposicions!!!!! Molta sort!!!!
Si, en el meu contracte deia que la caducitat era de 6 mesos...el cas és que ells em van dir que no en fés cas. A més a més ells mateixos van trigar més de 6 mesos en donar-me pràctiques pel C+E...ja ho he intentat tot, però el contracte diu el que diu. Per cert, la fantàstica gent d’aquesta autoescola també em van intentar convèncer que m'afanyés a treure'm l'ADR (evidentment amb ells), pq era segur (i de bona tinta) que també puntuava per a les opos...el que faltava, que les autoescoles s'apuntéssin a radio-macuto
En fi, que crec que la comunitat d'opositors a bombers sóm força gran i una bona font d'ingressos per a les autoescoles, i ja que tots en tenim alguna per a explicar amb una autoescola o altra, el mínim que podem fer és ajudar-nos entre nosaltres i de pas putejar-los, ni que sigui una mica, a ells.
Jo estic a L'autoescola Pioner de Martorell i el C val 1.190 Euros, la teòrica té la treus en 3 dias intensius de 8 hores i t'entren 8 pràctiques en el preu, un cop tens el C et fan una oferta per el C+E per 300 euros i 700 euros per el D, l' ADR complert 450 euros, esta bastant bé, si voleu informació o algo la pàgina és www.apioner.com
, no m'agrada fer-lis propaganda pero tot sigui per estalviar temps i calers als companys! vagi bé!
Només una pregunta, a quant van les pràctiques dels diferents carnets a les autoescoles en general? Jo m'acabo de treure el C i els 45min de pràctiques eren a 56€, mentre que el del carnet D és el mateix preu.
És tan car a tot arreu? Perque cada dos pràctiques és una pasta i passen que volen...