Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Autoescoles CALAVERA fa 18 anys 6 mesos #6530

• guillem
  • Avatar de guillem Autor del tema
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 79
  • Gràcies rebudes: 0
Hola companys,

aquest missatge és per advertir a tots aquells (i totes aquelles) que estigueu buscant autoescola per treure-us algun dels múltiples carnets, que no aneu a L'autoescola el Remei de Granollers. Ja va haver-hi un post sobre els diversos problemes amb aquesta autoescola (retards de fins a 7 mesos per a començar amb les pràctiques,...), però he pensat que seria bona idea fer una espècie de llista amb quines autoescoles són de fiar i quines no...

Jo m’hi vaig apuntar per treure’m el C+E i em van fer una oferta per fer el D. Després de 7 mesos d’espera per a començar les pràctiques (amb disposició d’horaris casi absoluta per part meva), vaig aprovar el C+E a la primera. El mateix dia d’aprovar, vaig dir que podia pujar a teòrica del D quan vulguéssin, i em van dir que ja em dirien alguna cosa. Una setmana després, sense haver rebut resposta, vaig trucar i em van dir que el meu contracte per al carnet D (que era el mateix que pel C+E), m’havia caducat (ja el tenia tot pagat, per avançat) i que si volia fer-lo, l’havia de tornar a pagar...

Bé no cal que expliqui res més, no hi he pogut fer res i estic pensant de si treure’m el D (en una altra autoescola) o sudar. Només volia advertir a aquells que encara no tenen els carnets, a quina autoescola no han d’anar EL REMEI (GRANOLLERS).

Apa, salut!!

Guillem

PD: Aquest post també pot servir per a recomenar “bones” autoescoles...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Autoescoles CALAVERA fa 18 anys 6 mesos #6546

• calcinha_preta
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 24

Autoescoles CALAVERA fa 18 anys 6 mesos #6551

Jo soc de Granollers, m'estic treient el C a l'autoescola que hi ha al costat de la Remei, es l' A.P.E.C. i molts matins havia de veure com alumnes de la del Remei havien de marxar cap a casa renegant pq sense previ avís un dia més no obrien, t'enenint en compte que hi ha molta gent que ve de fora "pq es veu que aquí a Granollers fan preus especial" és una putada. En quan a l' A.P.E.C. tampoc hi puc tirar flors, son econòmiques i això fa que hi hagi molta afluència de gent i per tant cua a l'hora de anar a exàmen i de poguer fer pràctiques, alguns profes mal carats, bordes i arriben tard, els amos, en Gabriel i en Luis molt amables i simpàtics, per cert baix suspendre fa un mes la circulació i torn-ho a examen aquest divendres, he hagut d'esperar 1 mes per poguer fer pràctiques, no se si és molt o no en comparació a d'altres autoescoles.
Ja puc aprovar sino ja em puc despedir d'aquesta convocatoria d'oposicions!!!!! Molta sort!!!!

Autoescoles CALAVERA fa 18 anys 6 mesos #6552

• guillem
  • Avatar de guillem Autor del tema
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 79
Si, en el meu contracte deia que la caducitat era de 6 mesos...el cas és que ells em van dir que no en fés cas. A més a més ells mateixos van trigar més de 6 mesos en donar-me pràctiques pel C+E...ja ho he intentat tot, però el contracte diu el que diu. Per cert, la fantàstica gent d’aquesta autoescola també em van intentar convèncer que m'afanyés a treure'm l'ADR (evidentment amb ells), pq era segur (i de bona tinta) que també puntuava per a les opos...el que faltava, que les autoescoles s'apuntéssin a radio-macuto

En fi, que crec que la comunitat d'opositors a bombers sóm força gran i una bona font d'ingressos per a les autoescoles, i ja que tots en tenim alguna per a explicar amb una autoescola o altra, el mínim que podem fer és ajudar-nos entre nosaltres i de pas putejar-los, ni que sigui una mica, a ells.

Apa, a estudiar ara!!

Guillem

Autoescoles CALAVERA fa 18 anys 6 mesos #6569

Jo estic a L'autoescola Pioner de Martorell i el C val 1.190 Euros, la teòrica té la treus en 3 dias intensius de 8 hores i t'entren 8 pràctiques en el preu, un cop tens el C et fan una oferta per el C+E per 300 euros i 700 euros per el D, l' ADR complert 450 euros, esta bastant bé, si voleu informació o algo la pàgina és www.apioner.com , no m'agrada fer-lis propaganda pero tot sigui per estalviar temps i calers als companys! vagi bé! :wink:

Autoescoles CALAVERA fa 18 anys 6 mesos #6583

Només una pregunta, a quant van les pràctiques dels diferents carnets a les autoescoles en general? Jo m'acabo de treure el C i els 45min de pràctiques eren a 56€, mentre que el del carnet D és el mateix preu.

És tan car a tot arreu? Perque cada dos pràctiques és una pasta i passen que volen... :roll:

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.165 segons
Gràcies a Fòrum Kunena