Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Mèrits fa 18 anys 6 mesos #6542

• víctor
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Missatges: 307
  • Gràcies rebudes: 0
Tothom parla molt dels punts que et poden donar pel fet de tenir mèrits, però jo encara no se quins son aquests a part de tenir els carnets i les campanyes forestals quins més hi han? On els puc trobar especificats?
Gracies companys!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Mèrits fa 18 anys 6 mesos #6548

• turuflauers
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 558
És que, de fet, no hi ha més mèrits que aquests. També haver exercit de bomber per a una altra administració.
El tema està en els radio-macutos que especulen amb cursos i cursets de tota mena, i dic ESPECULEN perquè no se sap res de segur fins que no surtin les ditxoses i famoses bases.
Tens dues opcions: deixar-te els estalvis, el temps i les energies fent cas de rumors fundats o no, o apretar les dents i estudiar, entrenar i practicar a tope... (és clar que també es poden fer les dues coses).
Salut i paciència nois...

Mèrits fa 18 anys 6 mesos #6549

• turuflauers
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 558
És que, de fet, no hi ha més mèrits que aquests. També haver exercit de bomber per a una altra administració.
El tema està en els radio-macutos que especulen amb cursos i cursets de tota mena, i dic ESPECULEN perquè no se sap res de segur fins que no surtin les ditxoses i famoses bases.
Tens dues opcions: deixar-te els estalvis, el temps i les energies fent cas de rumors fundats o no, o apretar les dents i estudiar, entrenar i practicar a tope... (és clar que també es poden fer les dues coses).
Salut i paciència nois...

Mèrits fa 18 anys 6 mesos #6550

la veritat és que no hi ha res cert fins que no surten les bases, jo com a experiència personal et diré que l´any passat radio macuto deia que puntuarien C+E i D, jo només tenia C+E i vaig viure a les meves carns el que és quedar-te fora per 3 décimes a la primera opo, aquest any fallaré en una altre cosa però un carnet no tindrá la culpa, jeje.

Mèrits fa 18 anys 6 mesos #6553

• víctor
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Missatges: 307
Gracies per la vostra ajuda nois. Pot ser sembla una pregunta xorra però amb tot el que es veu i s'escolta em trobava una mica confós. Amb aixó dels carnets si que estic possat ja que tot i que val pasta també es un benefici propi ja que es poden trobar feinetes extres per guanyar uns calerons. Apa amics FORÇA!!

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.119 segons
Gràcies a Fòrum Kunena