Bones companys,
En el meu cas m'agradaria fer la meva primera campanya forestal, pel que he vist normalment convoquen el mes de Març, però no ser quan es ferien les proves físiques. Algu em podria orientar més o menys (abril, maig juny...). Realment és tan dificil entrar el 1 any?? hi ha molta gent que es queda fora??? gracies per tot.
Bones company, tot i que aquest post hauria d'anar al foro de Forestal (per aixó hi han diferents foros) la veritat és que si que és complicadet entrar el primer any. Si la teva nota s'aproxima cap a un 10 ho tindràs molt bé per entrar tot i que entris dels semi-últims o últims. L'any passat es van introduir molts merits nous que beneficiaven als que ja havien realitzat campanyes passades i a la gent que ve de primera feina o atur. Però aixó ja veurem que passa aquest any. REn que ens sorprendant aquesta vegada? (carnet de Zeppeling? qui sap!)
Les proves acostumen a ser als voltants d eSetmana Santa i aquest any la SS cau molt d'hora; així que calcla que cap a finals de març principis d'Abril.