Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Inici fa 18 anys 5 mesos #6862

• cristian
  • Avatar de cristian Autor del tema
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 20
  • Gràcies rebudes: 0
Hola, bona tarda. Tinc 20 anys, m'agradaria ser bomber però tinc un parell de dubtes:
- Puc treballar com auxiliar forestal si tinc un treball fix? segons les bases un dels requisits es no tenir treball per tant, volia confirmar-ho..
- A l'entrevista s'escullen els aspirants amb més puntuació a les proves o escullen els mes apropiats psicològicament? és a dir, no importa la nota a la oposició sempre i quant aprovis amb la nota mínima totes les proves.
- Com es pot entrenar l'exercici del dinamòmetre en un gimnàs?
MOLTES GRÀCIES.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Inici fa 18 anys 5 mesos #6865

• kikiskywalker
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 641
per poder treballar d'auxiliar forestal, tindries q deixar el treball en el q estas ara.

Això no es com els mossos q passant totes les proves entres.Aqui a part de aprovar totes les proves tens q tindre una de les 110 millors notes de l'oposició (si es la del 2007).

El dinamometre...segons on visquis..et tindras q buscar la vida...poca gent te aquests tipus de dinamometres.

Au! molta sort

El que no em mata, em fa més fort

Inici fa 18 anys 5 mesos #6881

• turuflauers
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 558
Salut Cristian,
La opo s'ha d'anar lluitant a cada pas. Perquè te'n facis una idea:
L'any passat a la opo de BCN es van presentar unes 1000 persones per 45 places. Després del teòric en van quedar només 360, fent el tall del teòric al 5,5, sumant la nota del psico, i eliminant els que quedessin des de la posició 361 fins al final.
Després van fer les físiques, i també les van tallar al 5,5, deixant uns 300 tius (això ara ja no ho recordo exactament).
Després la conducció, on van eliminar tots aquells que no haguessin aprovat l'exercici.
I finalment, els menys de 200 que quedaven (que algú confirmi aquest número), van fer les entrevistes, que van ser puntuades sobre 5 punts.
Per acabar, van sumar les puntuacions finals, i els 45 primers van ser bombers.
I vet-ho aquí un gos, vet-ho aquí un gat, que aquest conte s'ha acabat.

D'altra banda, per entrenar el dinamòmetre, el millor és practicar-lo directament (té una part important de tècnica). Si tens dificultat per trobar un gimnàs on en disposin d'un (tal com diu en kiki), el que pots fer són sentadilles, premsa inclinada i pes mort (si no controles del tema pregunta al monitor de la sala que t'ensenyi els exercicis, és molt important la posició del cos a l'hora de l'execució).
Apa, salut i benvingut.

P.S.: A les opos de gene l'entrevista SI és eliminatòria, és a dir, que pots ser el primer de la opo i et fotin al carrer, i així 40 més, i llavors el 130 passi l'entrevista i acabi a l'escola. (Cosa que em sembla molt més justa que una entrevista puntuada, tot i l'arbitrareïtat que una entrevista realitzada per psicòlegs implica)

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.105 segons
Gràcies a Fòrum Kunena