Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

peus plans? fa 18 anys 5 mesos #7034

• carlos carmona
  • Avatar de carlos carmona Autor del tema
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 10
  • Gràcies rebudes: 0
Hola! algu amb podria dir si amb els peus plans no pases la ITV.?..jeje! per que si es aixins porto 4 mesos perdent el temps. :cry:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

peus plans? fa 18 anys 5 mesos #7038

busca-ho a les bases de les opos del 06, si no hi posa res de peus plans no tens problemes

peus plans? fa 18 anys 5 mesos #7048

• sargantilla
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 87
crec que es pot operar. però no ho se segur... informa't!!
a corporacion dermoestètica... jejejejje es broma.
no se on però crec que si, que es pot. sort!!!

peus plans? fa 18 anys 5 mesos #7050

• firedepartment
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 425
  • Gràcies rebudes: 1
bones, tenir els peus plans i concaves es motiu d'exclussio pero tambe t'he de dir que aixo depen molt del metge que et toqui a les mediques, et possen damunt d'un vidre i alli miren

peus plans? fa 18 anys 5 mesos #7051

Segons les bases de l'última convocatòria és motiu d'exclusió:

Peu:
Peu garrell.
Peu pla amb desviació de l’eix peu-cama en var o en valg.
Peu pla espàstic.
Peu cavus sense línia de continuïtat talómetatars mesurat per podoscop.

Mira, jo aquest Dilluns haig d'anar al podòleg perquè crec que tinc els peus una mica plans, o cavus segons el traumatòleg. Jo suposso que a part del metge com ha dit firedepartmnet, també depen del grau que tinguis, ja que la gran majoria de gent no té els peus perfectes.

De fet jo sabia que els tia una mica plans desde petit, però segons els podòlegs i els metges als que vaig anar, no necessitava plantilles. He fet tota la meva vida esport i mai he notat res, fins fa un parell de mesos en què per l'augment de ritme en cursa vaig començar a notar punxades a la planta del peu, i que les tibies se'm carregaven bastant. I ara estic esperant que em facin un anàlisi biomecànic al podòleg per si necesito plantilles. Quan vagi li portaré les bases i ja li preguntaré com va el tema.
Si em diu segur que és motiu d'exclusió s'acaba la opo, i em cagaré en ma mare per no parir-me com deu mana:). Després del que porto fet només em faltava això. La novia em matarà.

Salut!

peus plans? fa 18 anys 5 mesos #7054

• carlos carmona
  • Avatar de carlos carmona Autor del tema
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 10
merci per les respostes sobre peus plans. porto tota la vida fent esport i mai he tingut problemas. creaurem elsl dits. sort!! :)

peus plans? fa 18 anys 5 mesos #7057

Hola!!

Jo vaig anar a un podòleg pq sempre m'havien dit q tenia els peus plans i li vaig portar les bases de les opos. Ell m'ho va mirar i em va dir q no els tenia plans, q el problema és q al ser velocista tenia la musculatura del peu molt desenvolupada i si ho miraven amb el vidre semblaven plans, però q al fer-me caminar per sobre la cinta no ho eren... en resum, q l'estructura òssea no és plana però q si sol es mira amb el mirall sembla q si. Per tant ell em va dir q si tenia algun problema ja em faria un paper...

El fet és q si simplement t'ho miren amb el mirall (pq no crec q es fiquin a mirar-ho molt més a fons) serà una mica putada, però suposo q aportan un justificant d'un podòleg no passarà res.

De fet, no sé si realment es mira tot el q posa a les bases pq són moltíssimes coses...

Fins aviat!!

peus plans? fa 18 anys 5 mesos #7059

• di2007vad
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 777
  • Gràcies rebudes: 1
Hola! jo tambe noto punxades als peus desde que he augmentat el ritme de cursa i la planta dolorida, suposo que es per això, espero que no sigui res per que de petit vaig portar plantilles. Porto tota la vida fent esport pero ha sigu ara al prepararme tant dur que he notat els dolors. Jo tambe anire al podòleg, a veure que em diu. Anims que tot anirá bé!!

Força que això es dur!!

En estos tiempos de crisis...........

peus plans? fa 18 anys 5 mesos #7115

Ei hola! jo lo dels peus plans mo he mirat be perque jo tinc els peus super plans. Però només t'exclou el fet de tenir el peu pla espastic o amb desviacíó de l'eix cama turmell. En principi si tinguessis alguna d'aquestes patologies no podries fer esport o tindries molts problemes de lesions tant als genolls com als peus. Si només els tens plans sense cap mes problema, plantilles i endavant.

peus plans? fa 18 anys 5 mesos #7285

Ei hola! Yo estoy igual que vosotros, pero con juanetes en lugar de pies planos, y si, en las bases pone que hallux valgus "juanetes" tampoco se aceptan. Asi que estoy muy ralladisimo, porque si tanto preparar opos para que luego no pases por unos juanetes... Es una putada! Ademas que yo tambien llevo haciendo deporte toda la vida y nunca me ha molestado, q puedo hacer!?

peus plans? fa 18 anys 5 mesos #7287

Per què no probes de llevar-te els juanetes?

peus plans? fa 18 anys 5 mesos #7330

No entenc el que vols dir-me pompier

peus plans? fa 18 anys 5 mesos #7392

ei javi! jo també soc de Granollers i veig que no soc l'únic que pateix per la prova mèdica, ningú sap on trobar que et miren exactament i entre quins parametres juguen? de petit vaig portar plantilles per peus plans i "cavos" actualment no se com els tinc, també vaig patir una lesió a la tibia de la qual em vaig operar, no em soposa cap dificultat de movilitat en el tormell, però pateijo per si només veurem la cicatriu a l'articulació em tiraran enrere seria una putada després de tant patir, no hi ha cap manera de fer-se una revisió previa per anar més tranquil? siusplau concells!!!!!

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.190 segons
Gràcies a Fòrum Kunena