Pel ke fa a voluntari, jo ho soc i tinc entes ke fins als 18 res de res. El voluntariat dura tot el ke tu vulguis, evidentment si no ten canses abans o entres de funcionari
Lo dels punts esta bastant fotut perke krek i tinc entes k nomes et conta punts despres de 3 anys del nomenament a secció activa...porto 5 anys de voluntari pero nomes un de nomenament perke no sortien les proves despres del meu curs a l'escola. A veure si ho canvien jeje
Per cert si ke es veritat k si tens clar ke vols ser bomber t'apuntis a la secció juvenil. Es un bon principi
Mira jo sòc bomber voluntari escala activa i la veritat és que si estas per opositar les físiques les fas sobrat, ja que el circuit de piscina et deixen 35seg. 5 més que la opo, la curse navette el 10,5 és un 10 i el tema de press branca doncs mira en el meu cas jo vaig notar que eren bastant escrupulosos però més o menys en les tres proves, ja que t'examinen gent del CAR com opo i també hi ha bombers professional algun pudolont per allà!!!
Bueno pos anar fent i estudair vejam si va b aquest any!!!
A i per informacions que m'han arribat el meu parc ara d'aquí poc volen començar-ne un de nou, si més no a la REC!!!