Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

Bombers voluntaris 2008 fa 18 anys 5 mesos #7138

• mcr
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 3
  • Gràcies rebudes: 0
Bones gent!

Algú sap + o - les dates que surt cada any i les proves físiques que van fer realitzar l'any passat?

Gràcies!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Bombers voluntaris 2008 fa 18 anys 5 mesos #7142

hola, de dates em sembla que no n´hi ha regularment, quan hi deu haver un cert nombre d´aspirants deu sortir la convocatòria. Les proves de l´any passat van ser un teòric ( res de l´altre món), les fisiques: course navette ( 10 periodes=10), press banca amb 35 Kg (32 repeticions=10), piscina ( la mateixa prova que les opos amb 5 seg més de temps), i un reconeixement mèdic molt light, en definitiva si et prepares per les opos aquestes proves, són un tràmit.

apa A10!!

Bombers voluntaris 2008 fa 18 anys 5 mesos #7202

Tu vas fer aquest examen?

Bombers voluntaris 2008 fa 18 anys 5 mesos #7226

si, mariovica

Bombers voluntaris 2008 fa 18 anys 5 mesos #7227

Hey le crounch! Tu vares fer las oposicions a catalunya o a Burkina Faso!
Que parlis sense sapuiguer el que dius no em sembla gens bé!
Que diguis que l´examen teòric va ser molt fàcil, bueno, per tu potser si, pero per mi i molta gent no! una mica de respecte!
Les proves fisiques no has encertat ni una, curs navette 15´5 es un 10 canvia molt, pajarito 2:07 es un 10, dinamometre 490 kg es un 10, fàcil,fàcil, dons com es que estas aqui? que no vares entrar? :wink:

Bombers voluntaris 2008 fa 18 anys 5 mesos #7228

Em sembla q t'equivoques max 10, estàn preguntant per bombers voluntaris, i tu has posat les notes de les físiques per bombers de l'escala bàsica
Deixo aquí el link amb les últimes bases de bombers voluntaris
www.gencat.net/interior/esc/docs ... 7_2007.pdf

Bombers voluntaris 2008 fa 18 anys 5 mesos #7229

Aquestes notes que deia el company le crunh, són les notes de l'oposició per
ha bomber voluntari, que no té res a veure en les opos per a bomber funcionari.

Bombers voluntaris 2008 fa 18 anys 5 mesos #7239

Hey molt bones!

El tema press Banca, que són 35Kg contant la barra o sense contarla? Sabeu si són molt escrupolosos a l'hora de baixar la barra fins a tocar el pit? o lo típic que es pot deixar 2 ditets de marge?

Merci

Bombers voluntaris 2008 fa 18 anys 5 mesos #7250

Bones!

Jo vaig fer les proves i si ke van ser escropulosos. Si no toca al pit no conta. T'ho dic perke la vaig tenir ke aixecar 3 vegades mes per arribar al 10

Salut!

Si el cel és tan perfecte com diuen, a mi que em busquin al infern!

Bombers voluntaris 2008 fa 18 anys 5 mesos #7253

hola MAX 10, en tot cas el que parla sense saber el que diu..., només et vull dir que intento col.laborar bonament en aquest foro, i procuro mirar el que escric per no ofendre a ningú :oops:
Nandu: si no recordo malament eren 35 amb la barra i tot, i el company té raó amb el tema de que la barra ha de tocar al pit, i encara et diré més a mi el press banca no se´m dona gaire bé, vaig fer 20 rep i vaig penjar la barra per reposar una mica i després vaig fer la resta, jeje, des pres ho va fer 2 o 3 companys i ja no ha va deixar fer més, jeje, a les bases no posava que no es pogués fer.
apa deu!!!

Bombers voluntaris 2008 fa 18 anys 5 mesos #7286

le crunch, et demano disculpes, em sap greu, pero es que aqui tothom diu el que li dona la gana, moltes vegades per fer anar malament a la gent, i et torno un altre cop a demanar-te disculpes! fins aviat... :roll:

Bombers voluntaris 2008 fa 18 anys 5 mesos #7288

• climber
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1089
  • Gràcies rebudes: 0
Yo creo q es todo lo contrario, Max. La mayoría de gente intenta ayudar ... a mí este foro me viene de fábula, duda q tengo, duda q planteo, con respuesta al cabo de pocas horas ... casi como tener un profe particular!

La felicidad es hacer lo que se desea y desear lo que se hace. No sueñes tu vida, vive tus sueños.

Bombers voluntaris 2008 fa 18 anys 5 mesos #7295

disculpes acceptades Max 10, no passa res, ara el que hem de fer es concentrar-nos en la opo que ja deu estar al caure!!!

apa deu!!!

Bombers voluntaris 2008 fa 18 anys 5 mesos #7333

bones a tots

sóc un noi de 16 anys cursan 1e de batxillerat. el meu somni és arrivar a ser un dia bomber.
tinc una serie de dubtes sobre el voluntariat.
1. amb les meves caracteristiques em podria presentar com a voluntari?
2. quant dura el voluntariat?
3. aconsegirira punts per a les oposicions(ja que he setnit alguna cosa aixi)

en fi esperan les vostres respostes i arrivar a ser bomber!!

merci

Bombers voluntaris 2008 fa 18 anys 5 mesos #7336

ei carles !

doncs amb 16 anys.. ho veig magre, això si, tens la posiblitat d'entrar a la secció juvenil del bombers voluntaris allà et formaràn i t'esplicaran coses bàsiques i a part faràs moltes pràctiques de rescats, extinció...etc

si de debò tens clar que el teu futur és se bomber no dubtis en en accedir-hi ja que es una molt bona opció per a xavals de la nostre edad ! jeje :wink:

sort !!

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.189 segons
Gràcies a Fòrum Kunena